۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۰۹

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی عنوان کرد؛

پویایی اقتصادی و سرمایه گذاری در دلیجان عامل پایین بودن بیکاری

پویایی اقتصادی و سرمایه گذاری در دلیجان عامل پایین بودن بیکاری

دلیجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه صنعتی در شهرستان دلیجان منحصر به فرد است و همین موجب شده تا آمار بیکاری در این منطقه پایین باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی عصر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان دلیجان با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جهش تولید یعنی تغییر در نگاه مدیریتی و حرکت سریع‌تر نسبت به آنچه که در گذشته انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به تحقق شعار رونق تولید بر مبنای شاخص‌های تعریف شده طی سال گذشته عنوان کرد: امسال در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در راستای جهش تولید باید تغییرات جدی تری را در نوع مدیریت، بازاریابی، روش انجام کار و ایجاد بازارهای جدید برای محصولات شاهد باشیم و قدمی بزرگ باید از نظر کمی و کیفی در حوزه تولیدات برداشته شود.

فرخی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از دو واحد صنعتی در شهرستان دلیجان افزود: بازدید اول از ناحیه صنعتی راونج صورت گرفت که در زمینه فولاد فعالیت می‌کند و با توجه به اقدامات انجام شده در سال گذشته توانسته به یک رکورد خوب در تولید انواع پروفیل‌ها و لوله‌ها دست پیدا کند و برای حل مشکلات این واحد تصمیماتی اتخاذ شده است که با همکاری فرماندار و دستگاه‌های اجرایی استان مرتفع می‌شود.

وی گفت: بازدید دوم از شرکتی صورت گرفت که سال‌ها بنا به دلایل مختلف از تولید بازمانده است و برای بازگشت به چرخه صنعت نیازمند هماهنگی فرماندار این شهرستان با سرمایه گذار می‌باشد تا علاوه بر فعالیت قبلی بتواند فعالیت‌های جدید را آغاز کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: دولت در راستای حمایت از فعالیت‌های واحدهای صنفی و اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا بسته حمایتی در قالب پرداخت تسهیلات به مبلغ ۷۵ هزار میلیارد تومان را در نظر گرفته که پس از تخصیص این تسهیلات و شناسایی دقیق تمام حوزه‌های اقتصادی که از شیوع کرونا آسیب دیدند باید عادلانه، منصفانه و با بیشترین اثرگذاری مثبت این بسته حمایتی اجرایی شود.

وی گفت: دولت در این بسته حمایتی در حل مسائل تأمین اجتماعی و امور مالیاتی تمهیداتی را در دست اجرا دارد و البته این بسته‌ها کافی نیست و امیدواریم در کنار تدوین مقررات، دستورالعمل‌هایی همراه با تأثیرگذاری بیشتر اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به جایگاه اقتصادی شهرستان دلیجان اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری در حوزه صنعتی توسط مردم شهرستان دلیجان از اهمیت خاصی برخوردار است و این قبیل فعالیت‌ها باعث شده کمترین نرخ بیکاری را در استان و کشور به خود اختصاص دهند.

کد خبر 4904713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha