۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

حق شناس:

جزئیات توافقنامه شهرداری و ارتش در اختیار شورا قرار گیرد

جزئیات توافقنامه شهرداری و ارتش در اختیار شورا قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جزئیات توافق نامه با ارتش در خصوص پادگان ۰۶ در اختیار شورا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حق شناس در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران با اشاره به پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که از توافقنامه شهرداری با ارتش در خصوص پادگان ۰۶ ایجاد شده اظهار داشت: در برخی از آنها اعتراض‌های جدی مشاهده می‌شود. در نتیجه از شهردار تهران خواسته شود در اسرع وقت اطلاعات زیر را در اختیار اینجانب بگذارند.

وی از شهردار تهران درخواست کرد که مشروح کامل توافق شهرداری تهران با ارتش جمهوری اسلامی در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران، متن کامل توافقنامه جدید شهرداری تهران و ارتش همراه با تفاوت‌های دو قرارداد و مستندات قانونی که منجر به این توافق شده را در اختیار شورای شهر بگذارد.

حق شناس ادامه داد: ارائه توافق‌های مشابه انجام یافته در خصوص پادگان‌های نظامی در دوره‌های مدیریت شهری پیشین مانند قلعه مرغی، جی، ولایت و… نیز باید در اختیار اینجانب قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: بدیهی است بعد از دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحب نظران و افکار عمومی اقدامات قانونی لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان پی خواهم گرفت.

وی گفت: انتظار دارد شهردار تهران دستور فرماید، اطلاعات مورد نظر، کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شورای عالی شهرسازی باشد.

کد خبر 4943175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha