۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۴

یک پیشکسوت مطرح کرد:

شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می‌شد

شفر از نظر فنی مربی نسبتا خوبی بود که باید کنترل می‌شد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شفر از نظر فنی مربی بدی نبود اما شیوه او طوری بود که باید از سوی باشگاه کنترل می‌شد.

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وینفرد شفر در سطح اروپا یک مربی معمولی و شاید هم پایین تر از معمولی بود و برای فوتبال خاورمیانه یک مربی نسبتا خوب به حساب می‌آمد. او تاثیرات مثبتی از نظر فنی روی استقلال داشت و از حق نگذریم که یکی از بهترین استقلال‌های تاریخ را از نظر داشتن بازیکنان خوب و با کیفیت در اختیار داشت.

وی اضافه کرد: در سالی که شفر به استقلال پیوست این تیم بسیار خوب و رویایی بسته شد و شفر هم توانست هارمونی خوبی بین بازیکنان ایجاد کند و نتایج نسبتا خوبی هم گرفت. 

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیریت وقت باشگاه باید شفر را کنترل می‌کرد تا این مشکلات و حواشی که اکنون با آن مواجه هستیم پیش نمی‌آمد. همان زمان که او اعلام کرد پسرش را به کادر اضافه می‌کند مشخص شد نباید به او فرصت برای سوء استفاده داده شود.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: نتایج نسبتا خوبی که شفر در سال اول گرفت باعث شد هواداران در فضای مجازی از او حمایت کرده و این مربی هم از این فضا استفاده کند و به مدیران وقت فشار زیادی وارد کرد تا هم مبلغ قراردادش افزوده شود و هم در نقل و انتقالات اتفاقاتی را رقم بزند که امروز مشخص می شود خیلی عادی نبود.

حاجی پور گفت: بازیکنان کم کیفیت زیادی در زمان شفر  جذب تیم شدند که یکی از بی کیفیت ترین آنها همین «بویان» است که امروز باشگاه باید مبلغ هنگفتی به او پرداخت کند. 

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: الان دیگر بحث و جدل کردن در خصوص شفر بی معناست و تنها باید کمک و هم اندیشی کرد تا باشگاه از این بحران خطرناک به سلامت عبور کند و من امیدوارم همه آنهایی که داعیه این تیم را دارند امروز به میدان آمده و به مدیران باشگاه برای عبور از این میدان کمک کنند. 

کد خبر 4948924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha