۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۳

فرماندار کنگان:

تاریخ شفاهی دفاع مقدس در شهرستان کنگان تدوین شود

تاریخ شفاهی دفاع مقدس در شهرستان کنگان تدوین شود

بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: تاریخ شفاهی دفاع مقدس در شهرستان کنگان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر سه‌شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اظهار داشت: شهدا بانیان استقلال، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خواستار تعامل و همکاری اعضا شورا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان شد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ، موجب توسعه فرهنگی و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

فرماندار کنگان به تکریم جامعه ایثارگری شهرستان اشاره و بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ضامن سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی به برنامه ریزی لازم به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره و تاکید کرد: در راستای بزرگداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌بایست هر چه در توان داریم در راستای برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس در شهرستان تلاش نمائیم.

مستندسازی تجارب دفاع مقدس، برگزاری باشکوه این هفته، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان، تبلیغات هنری در محیط شهری با موضوع ایثار و شهادت، تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، نامگذاری اماکن، مدارس، خیابان‌ها و… به نام شهدا از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 4968642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha