۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷

استاندار بوشهر:

مسئولان استان بوشهر مطالبات خانواده شهدا را پیگیری کنند

مسئولان استان بوشهر مطالبات خانواده شهدا را پیگیری کنند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر با جدیت پیگیر رفع مشکلات و مطالبات خانواده شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در دیدار با خانواده شهید هدایت احمدنیا از شهدای عملیات کربلا پنج اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

وی امنیت و اقتدار کشور را نتیجه خون شهدا و ایثارگران دانست و اضافه کرد: همه مسئولان باید در راستای رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگری از جمله خانواده معظم شهدا تلاش ویژه و جدی داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار تلاش جدی برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، سرکشی دائم به این عزیزان و تحقق مطالبات آنان شد و بیان کرد: خانواده معظم شهدا نماد فرهنگ ایثار و جهاد هستند.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده‌اند ادامه داد: بدون تردید ملت ایران قدر این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا را می‌داند.

محمدی‌زاده با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزش و تمام نشدنی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بازگو شدن رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان در همه محافل و مجالس افزود: شهیدان، گنجینه بزرگی برای همه نسل‌ها محسوب می‌شوند و تجلیل از مقام والا شهدا و خانواده آنان باید همواره در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 5385312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha