۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۱

یوسفی به مهر خبر داد؛

طرح دو فوریتی رونق تولید مسکن فردا در مجلس بررسی می شود

طرح دو فوریتی رونق تولید مسکن فردا در مجلس بررسی می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح دو فوریتی رونق تولید مسکن در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح فردا در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران با هدف تدوین طرح تامین مسکن اظهار داشت: در نشست امروز این کمیسیون، بخش هایی از طرح رونق تولید و تأمین مسکن به منظور بررسی و تدوین آن با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: طرح فوق در قالب طرحی دو فوریتی فردا در صحن علنی مجلس مطرح و پس از بررسی به کمیسیون عمران ارجاع داده می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در صورت موافقت نمایندگان، اعضای کمیسیون عمران مجلس با وجود فرصت یک هفته ای برای سرکشی به حوزه های انتخابیه، باید در مجلس حضور داشته باشند، گفت: اعضای کمیسیون پس از تصویب، باید نسبت به بررسی جزئیات طرح رونق تولید و تأمین مسکن اقدام کنند.

یوسفی با بیان اینکه در این طرح چهار ساله، احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای محرومین و اقشار کم درآمد در قالب تسهیلات کم بهره مدنظر قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد که ساخت این تعداد واحد مسکن بتواند در فروکش کردن التهاب بازار مسکن موثر باشد و کمک فراوانی به محرومین و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت هیچ برنامه ای در حوزه مسکن ندارد، اجرای این طرح بخش زیادی از نیاز کشور را رفع و در مدیریت بازار تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 4980024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      0 0
      کاهش قیمت مواد اولیه، افزایش تولید مشارکتی، کاهش نرخ تورم و عدم انتظار از افزایش ناگهانی مسکن و همچنین افزایش قدرت خرید مردم از طریق وام مسکن و ترویج انبوه سازی موجب رونق بازار مسکن خواهد شد