۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

مصائب حسین روحانی برای سفر به روسیه

مصائب حسین روحانی برای سفر به روسیه

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه همچنان درگیر مشکلات ورود به روسیه است و کرونا تا کنون مانع از حضور وی کنار شاگردانش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین روحانی که به دلیل شیوع کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته مجوز ورود به روسیه را پیدا نکرده بود، سرانجام پنجشنبه شب گذشته ایران را به مقصد مسکو ترک کرد. وی ابتدا راهی دوحه شد و پس از توقفی ۸ ساعته آماده راهی آنتالیا شد.

روحانی در فرودگاه آنتالیا نیز ۸ ساعت توقف داشت اما مجوز پرواز به سمت مسکو را دریافت نکرد. روحانی در تهران آزمایش کرونا داده بود و به دلیل گذشت سه روز از تاریخ این آزمایش کارت پرواز برای وی صادر نشد.

وی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: سه روز است که در دوحه و آنتالیا سرگردانم. برای من از سفارت روسیه در تهران استعلام گرفتند و به من گفتند که ۷۲ تا ۹۶ ساعت بعد از آزمایش PCR می‌توانم وارد مسکو شوم. ولی در فرودگاه آنتالیا اعلام شد که ۷۲ ساعت صحیح است و از تست من یک روز گذشته و به همین دلیل مجوز سفر به روسیه  داده نشد.

سرمربی ایرانی تیم ملی روسیه افزود: خوشبختانه در فرودگاه آنتالیا مکانی برای انجام آزمایش تدارک دیده شده بود که من همانجا تست دادم که جواب آن منفی بود و قرار است امروز پس از تهیه بلیت هواپیما راهی روسیه شوم.

روحانی ادامه داد: در چند ماه اخیر بیش از ۵ بار آزمایش داده و هر بار هم منفی شده است. اردوهای آماده سازی تیم ملی روسیه آغاز شده و باید هر چه سریع‌تر خود را به مکان اردوها برسانم. ما مسابقات مهمی پیش رو داریم و نمی‌خواهم زمان آماده سازی را بیش از این دست بدهیم.

کد خبر 5006715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha