۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۱

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

بخش زیادی از ظرفیت‌های استان بوشهر مغفول مانده است

بخش زیادی از ظرفیت‌های استان بوشهر مغفول مانده است

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از ظرفیت‌های استان بوشهر مغفول مانده است که برای توسعه استان باید استفاده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که استان بوشهر در بالاتری درصد برخورداری منابع قرار دارد، در موضوع اشتغال جوانان با مشکل جدی مواجه هستیم که آن را باید مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه تصمیم‌سازان و مجریان دانست.

وی تصریح کرد: بنادر استان بوشهر نیاز به ارتقا و توسعه دارند، نباید به این سطح بسنده کرد و در اینجا متوقف شد، طولانی شدن توسعه و تجهیز بندر بوشهر به ضرر مردم است و باید در تحقق چنین امور زیرساختی شاهد جدیت و تسریع مجریان باشیم، باید در راستای تقویت بنیان‌های اقتصادی استان، شرایط تردد و پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر فراهم آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: ارتقا بندر بوشهر موجب کم شدن بار ترافیک تخلیه و بارگیری کالا در سایر بنادر کشور شده با روان شدن واردات و صادرات و کاهش هزینه تمام شده شاهد افزایش سرمایه‌گذاری و در نتیجه تقویت معیشت مردم و اقتصاد ملی خواهیم بود.

جمیری خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون محقق شده قابل تقدیر است؛ اما توانمندی‌های در استان بوشهر وجود دارد که قطعاً در سطح کشور بی‌نظیر است و بیش از ۵۰ درصد این ظرفیت‌ها هم اکنون معطل مانده که قطعاً با مدیریت جهادی نتایج بهتری در استان بوشهر حاصل خواهد شد.

کد خبر 5009586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha