۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

روایت‌ زندگی شهدای لرستانی در تئاتر «فرکانس» و «کارنامه»

روایت‌ زندگی شهدای لرستانی در تئاتر «فرکانس» و «کارنامه»

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: «فرکانس» و «کارنامه» روایت‌هایی از زندگی شهدای استان بوده که در قالب تئاتر به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد محمدی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان، گفت: معرفی کتاب‌های انتشار کانون با موضوع دفاع مقدس، معرفی وقایع و ایام، ساخت کاردستی‌های گل لاله به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسابقه ادبی و مسابقه هنری (نقاشی) مجازی و… در دستور کار همه مراکز در سراسر استان است.

وی، بیان داشت: در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشترینان ویژه برنامه «هفت روز هفت ستاره» با موضوع معرفی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و در بروجرد نقد و تحلیل داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در انجمن ادبی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه در همه مراکز نمایشگاه عکس دفاع مقدس برپا خواهد شد، افزود: آثار برتر نقاشی و کتیبه‌های سفالی اعضای مراکز نیز در این هفته در قالب فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

محمدی، عنوان کرد: قصه گویی، نقالی با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرا و پخش در فضای مجازی بوده و کلیپ‌هایی از آثار اعضا نیز توسط مراکز تهیه و در کانال‌های خبری کانون لرستان در معرض دید قرار می‌گیرند.

وی، گفت: تئاتر با موضوع جنگ و دفاع مقدس با عناوین «فرکانس» و «کارنامه» روایت‌های از زندگی شهدای والا مقام و جنگ از سوی مرکز فرهنگی هنری شهرستان الشتر آماده اجرا بوده، همچنین در مرکز الشتر معرفی زنان شهیده و دیدار با خانواده‌های شهدا پیش بینی شده است.

کد خبر 5027439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha