۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود

تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود

بوشهر - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز صبح شنبه در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم اظهار داشت: تسریع در اجرای این پروژه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حوزه آب در شهرستان جم را رفع کند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم و خط آبرسانی آن است که تلاش گسترده‌ای در این راستا داریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: تلاش گسترده‌ای را برای تکمیل طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی کشور داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیاردی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به مشکلات آب در شهرستان جم اظهار داشت: رفع مشکل دیرینه آب در شهرستان جم نیازمند تسریع در تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی است.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اجرای ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن ذخیره آب و ساختمان بهره‌برداری بیان کرد: از دیگر تأسیسات این پروژه می‌توان به نصب دکل‌های برق و تأسیسات برق‌رسانی اشاره کرد.

وی از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی برای اجرای پروژه کارخانه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی جم خبر داد و گفت: تسریع در تکمیل این پروژه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

کد خبر 5060459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha