۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

هیچ گونه کمبودی در تولید گوشت مرغ آذربایجان غربی وجود ندارد

هیچ گونه کمبودی در تولید گوشت مرغ آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: نظارت بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی توسط دستگاه های ذی ربط در استان باید بیش از پیش تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جلیلی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مرغداری گوشتی ۲۴۰ هزار قطعه‌ای شهرستان ارومیه با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری در مرغداری‌های استان نزدیک به ۳ میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری به تدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: هیچ گونه کمبودی در تولید گوشت مرغ استان وجود ندارد و تداوم تولید در واحدهای مرغداری ادامه دارد.

جلیلی ادامه داد: بیش از ۴ میلیون قطعه در آبان ماه سال جاری در مرغداری‌های استان جوجه ریزی شده است که در ماه‌های پایانی سال وارد بازار می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، و افزایش قیمت مرغ گرم طی روزهای گذشته، تاکنون ۴۵۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

توزیع بیش از ۱۹۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی

جلیلی گفت: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان تعیین شده است که با اخذ حواله از سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط عاملین توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۹۰۰ تن گوشت مرغ منجمد آماده طبخ، جهت تنظیم بازار گوشت مرغ، به قیمت مصوب در سطح استان توزیع شده است.

جلیلی اظهار کرد: گوشت مرغ‌های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

کد خبر 5078993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha