۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

داوود علیان اولین شهید مدافع سلامت جهرم شد

داوود علیان اولین شهید مدافع سلامت جهرم شد

جهرم- مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم درپی ابتلا به ویروس کرونا به شهادت رسید تا داوود علیان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم شامگاه جمعه دار فانی را وداع گفت.

داوود علیان، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت، در راه خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی پس از حدود ۲ هفته تحمل بیماری کرونا دیشب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم، پس از نه ماه مبارزه نفسگیر با ویروس کرونا، شامگاه جمعه، ١۴ آذرماه، عاقبت در عزای نیرویی خدوم و ارزشمند به سوگ نشست.

محمد رحمانیان افزود: شهید علیان از کارکنان دلسوز و فداکار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بود که در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا، دوشادوش سایر همکاران در عرصه خدمت، جان خود را فدای حفظ جان و سلامت مردم و بیماران کرد و عاقبت به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی با بیان اینکه دعای خیر بیماران بالاترین توشه برای آخرت ایشان خواهد ماند، گفت: بدون تردید خدمات ارزشمند این پرسنل فداکار و ایثارگر که عمر گرانمایه خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد و در این راه جان خود را فدا کرد، در نزد خداوند متعال به بهترین وجه ممکن محفوظ خواهد بود.

رحمانیان خاطر نشان کرد: بی شک یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر داوود علیان، جوان ٣٧ ساله مخلص، که ١٣ سال از عمر پربرکت خود را در عرصه بهداشت و سلامت شهرستان وقف کرد به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان، همواره در یاد و خاطر مردم شهرستان جهرم به نیکی خواهد ماند.

کد خبر 5087888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      1 1
      خدا رحمتش کند. اما مهندسان نقشه کشی زمین درجهرم برای یک قولنامه خارج از قیمت مشخص پول میگیرند. متر درست ندارند. بازمین خوارهای شهرداری دستشان در یک کاسه است. راه شهدا را ادامه دهید. هر کی شد مهندس عمران مدرک نقشه کشی بهش میدهند.