۲۷ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۳۱

رئیس هیأت کشتی کردستان خبر داد؛

اختصاص ۱۰ سالن جدید به کشتی کردستان

اختصاص ۱۰ سالن جدید به کشتی کردستان

سنندج- رئیس هیات کشتی کردستان گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان و سپاه بیت المقدس کردستان در مجموع ۱۰ سالن به ورزش کشتی استان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید خیرآبادی روز شنبه در نشست خبری با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به کردستان اظهار کرد: در جریان سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان از سوی نماینده ولی فقیه، استاندار کردستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شهرداری سنندج وعده همکاری‌ها و حمایت‌های بیشتر به هیأت کشتی استان داده شد.

وی افزود: در جریان این سفر مقرر شد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان چهار سالن ورزشی در قروه، مریوان، دیواندره و شهرک بهاران سنندج به هیأت کشتی واگذار شود.

خیر آبادی خاطرنشان کرد: همچنین شش سوله متعلق به سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در اختیار هیأت کشتی قرار می‌گیرد تا تجهیز شده و مورد استفاده فعالان این رشته ورزشی قرار گیرد.

رئیس هیأت کشتی استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان مقرر شد که شش تخته تشک از طرف اداره ورزش و جوانان کردستان، شش تشک از سوی فدراسیون کشتی و دو تخته هم از سوی سپاه بیت المقدس به کشتی استان اهدا شود که هزینه هر تخته تشک ۶۵ میلیون تومان است.

خیرآبادی افزود: فراهم کردن زمینه‌های حضور هرچه بیشتر داوران و مربیان کردستانی در دوره‌های آموزشی و دعوت چند کشتی گیر کردستانی به اردوهای تیم‌های ملی از دیگر دستاوردهای سفر علیرضا دبیر به کردستان است.

رئیس هیأت کشتی کردستان اعلام کرد: موافقت با برگزاری مسابقات کشتی جام شهدای کردستان برای ۱۰ سال متوالی و با حضور ۲۰ تیم در رده ملی و همچنین موافقت با پخش مسابقات لیگ استانی و برنامه آموزش کشتی در صدا و سیما استان از دیگر دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان است.

کد خبر 5123764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha