۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶

سید قاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شد

سید قاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شد

تبریز- با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سیدقاسم ناظمی» را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی منصوب کرد.

در آئینی با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، علی غیاثی، مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از مقام‌های دولتی و فعالان عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی، آئین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این آئین که امروز در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره محمد محمدپور، مدیرکل فقید این اداره کل، سیدقاسم ناظمی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

سیدقاسم ناظمی، شاعر، نویسنده و از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگ، هنر و رسانه است که سال‌هاست در نهادهای فرهنگی تهران مشغول خدمت است. او متولد ۱۳۴۷ در تبریز و فارغ‌التحصیل ارتباطات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دوره دکترای ارتباطات است.

ناظمی، نخستین مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و پایه‌گذار بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل «جشنواره تابستانی»، «جشنواره ملی عکس فیروزه» و «جایزه ادبی خط سوم» در تبریز است.

وی در دوره‌ای نیز معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بوده‌است.

علاوه‌بر این، وی در اتفاقات منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حوزه فرهنگ و هنر هم نقش‌های مهمی را ایفا کرده است.

کد خبر 5138475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha