۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۵۱

توسط انتشارات سروش؛

«حمید معصومی‌نژاد، رم» به چاپ دوم رسید

«حمید معصومی‌نژاد، رم» به چاپ دوم رسید

کتاب «حمید معصومی‌نژاد، رم» نوشته آلسّاندرا مولاس با ترجمه حمید معصومی‌نژاد و داوود عباسی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش،‌ کتاب «حمید معصومی‌نژاد، رم» نوشته آلسّاندرا مولاس با ترجمه حمید معصومی‌نژاد و داوود عباسی به‌تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.

خانم مولاس نویسنده این‌کتاب در خارج از کشور، به ویژه در مناطق بحرانی، به عنوان خبرنگار فعالیت داشته است. وی در اکتبر ۲۰۱۷ به خاطر فعالیت‌های خبری و حضور فعال در مناطق بسیار بحرانی، جایزه هم‌بستگی بنیاد ISENI NERVI را به خود اختصاص داد. مولاس همواره با دید باز به جهان و تفاوت‌های موجود در آن نگریسته و آن را باعث غنای جامعه بشری دانسته و بر این باور است که باید به قواعد و سنت‌های جاری در جوامع نیز احترام گذاشت.

او معتقد است جست و جوی حقیقت با بهره‌گیری از احساس و منطق می‌تواند دنیا را تغییر دهد؛ دنیایی که اگر به آن فقط از دریچه کوچک خود نگاه کنیم، شاید جایی برای دیگران نداشته باشد و بنابراین زیستن در آن دشوار خواهد شد. نویسنده از خلال نگارش این‌کتاب بار دیگر به جست و جوی حقیقت رفته و آن را در قالب ماجرایی واقعی ارائه می‌کند؛ ماجرایی که گاه آن چنان سرشار از تناقض است که غیرواقعی به نظر می‌رسد و بیشتر شبیه به سناریوی فیلم دراماتیک یا تحقیقات جنایی است که در پایان مشخص می‌شود که ناشی از دلایل صرفاً سیاسی است.

چاپ دوم این‌کتاب با ۱۸۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5139947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha