۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۳:۰۶

حاجی میرزایی:

امتحانات نهایی حضوری برگزار می شود

امتحانات نهایی حضوری برگزار می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم تا خرداد شرایط بهتر شود و ستاد کرونا برای امتحانات نهایی مجوز دهد. سال قبل امتحانات نهم و دوازدهم حضوری بود و مشکلی برای کسی پیش نیامد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما محسن حاجی میرزایی در ادامه برنامه گفت و گوی ویژه خبری افزود: نظام آموزشی در برابر بزرگترین چالش قرن قرار گرفت و به یک باره همه روش‌های قبلی آموزشی با محدودیت و یا مسدودی روبرو شد اما برنامه «شاد» به کمک ما آمد.

وی با بیان اینکه دائم در حال توسعه قابلیت‌های برنامه «شاد» هستیم, اضافه کرد: آخرین قابلیت که تحت عنوان «شاد ۳» رونمایی شد، نسخه «وب» بود زیرا کسانی که از سیستم «IOS» استفاده می‌کنند نمی‌توانستند در تلفن همراه خود با «شاد» ارتباط برقرار کنند اما اکنون از طریق «وب» می‌توانند.

حاجی میرزایی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند از طریق رایانه‌های شخصی, برنامه «شاد» را پیگیری کنند برای آنها امکان پذیر شد البته قبلاً هم بود اما قابلیت‌های آن بسیار محدود بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ما بسیار مهم است که همه دانش آموزان تحت آموزش باشند و مأموریت ما پوشش آموزشی همه دانش آموزان است. برنامه‌هایی مانند «شاد» و تلویزیون ابزارهایی هستند که برای تحقق این هدف در نظر گرفته شدند.

حاجی میرزایی افزود: اخیراً گروه‌های متنوع را برای استان‌ها بسیج کرده ایم و از همه استان‌ها بازدید شد و این گروه‌ها به حدود ۵ درصد از دانش آموزان مراجعه کردند و حدود ۶۰۰ هزار نفر مورد پرسش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان از طریق برنامه «شاد» با ما ارتباط دارند و بقیه یا از طریق تلویزیون و یا از طریق بسته‌های آموزشی است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد دانش آموزان از طریق بسته‌های آموزشی آموزش می‌بینند, گفت: محتوای این بسته‌ها در استان‌ها تولید می‌شود و به روش خود آموز، محتوا با توضیحات کامل در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و دوباره به دانش آموزان رجوع می‌کنند و بسته قبلی را تحویل می‌گیرند و بسته دیگری را به آنها تحویل می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اکنون در همه استان‌های ما, استودیو فعال شده است و مجموعه‌ای از بهترین دبیران، فعال شدند و در حال کار بر روی تولید محتوا به اشکال گوناگون هستند و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: از میان ۶۰۰ هزار نفری که مورد پرسش قرار گرفتند سه دهم درصد یعنی به ازای هر هزار نفر سه نفر, کسانی بودند که آموزش را پیگیری نکردند که به استان‌ها مأموریت دادیم این موضوع را بررسی کنند.

حاجی میرزایی افزود: گروه‌هایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش از استان‌ها بازدید کردند با ۱۷ هزار نفر از والدین صحبت و در مورد بچه‌هایشان و ارتباط معلم با دانش آموزان پرس و جو کردند تا مطمئن شوند دسترسی دانش آموزان به آموزش خوب است.

وی اضافه کرد: همان گونه که کادر پزشکی, درمانی و پرستاری در شرایط کرونا عملکرد رفیع و قابل تقدیری داشته اند معلمان هم سربازان خاموش این عرصه هستند و کار آن‌ها سخت‌تر و زمان کار آنها بیشتر شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه عملکرد ترافیکی برنامه «شاد» به تدریج بهتر شده است، گفت: برای بهتر شدن سرعت عملکرد برنامه «شاد» آموزش دانش آموزان ابتدایی را به بعد از ظهر و آموزش دانش آموزان متوسطه را به صبح موکول کردیم.

وی افزود: اوج ترافیک اینترنتی برنامه ”شاد“ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ساعت ۱۴ تا ۱۶ است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیون کاربر یکتا در برنامه «شاد» داریم, افزود: ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به صورت دانش آموز در این برنامه فعال هستند, ۹۸ درصد معلمان، ۱۰۰ درصد مدیران مدارس و بسیاری از خانواده‌ها هم عضو «شاد» هستند.

وی اضافه کرد: حدود یک میلیون معلم, ۷۲۰ منطقه آموزشی و ۱۰۵ هزار مدرسه داریم که ارتباط مجازی میان آنها برقرار است.

حاجی میرزایی گفت: روی «شاد» فعالیت هیچ مؤسسات کنکوری جریان ندارد و در این زمینه هیچ توافق و تفاهمی با هیچ مؤسسه‌ای نداشتیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: برجسته‌ترین دبیران و آموزگاران آموزش و پرورش محتوای آموزشی را در استودیوها تولید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار یونسکو در آغاز کرونا نشان می‌داد حدود ۷۰ درصد معلمان برای نخستین بار با پدیده آموزش مجازی آشنا شدند, گفت: اکنون معلمان ما آشنا شدند و مهارت‌های آن‌ها در حال افزایش و این موضوع, قابلیت معلمان و مدیران را افزایش داده است.

او با ابراز نگرانی از خطرات ناشی از دور بودن دانش آموزان از مدرسه افزود: این مخاطرات, ممکن است آینده آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و سلامت روانی، اجتماعی و جسمی آن‌ها را به خطر بیندازند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد ارتباط حضوری دانش آموزان با مدارس حتی به مدت یک ساعت در روز هم برقرار باشد اما اکنون این ستاد این موضوع را اختیاری تصویب کرده است.

حاجی میرزایی گفت: در برخی از مناطق سفید و آبی، از ۵ درصد تا ۶۰ درصد مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دایر هستند با اینکه این موضوع، اختیاری است.

وی افزود: به سازمان مدارس غیردولتی گفته ایم که باید بر روی مدارس تحت پوششان نظارت کنند و همه باید از دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا پیروی کنند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: پارسال با اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا, امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم را حضوری برگزار کردیم و بیش از ۶۰۰ هزار نفر در مدت ۲۱ روز امتحانات خود را دادند و مشکل پیش نیامد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این امتحانات تأثیرگذار است بنابراین ترجیح می‌دهیم این امتحانات، مطمئن‌تر برگزار شود.

وی گفت: سهم معلمان را در تعیین نمره دانش آموزان افزایش و سهم امتحان را کاهش دادیم زیرا معلمان در طول سال تحصیلی, ارزیابی دقیق‌تری از دانش آموزان دارند.

حاجی میرزایی افزود: نباید اعتبار یک سال تحصیلی مجازی را بر اساس شایعات, زیر سوال ببریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امتحانات پایه دوازدهم به صورت سراسری و نهایی برگزار شد, گفت: تعداد شرکت کننده ها در این امتحانات در مقایسه با پارسال افزایش یافت و نمرات آن‌ها نیز بهتر شد.

وی افزود: به علت اینکه دانش آموزان, نقش محوری تری را در آموزش پیدا کردند با آموزش با کیفیتی مواجه هستیم.

حاجی میرزایی تاکید کرد: نمی‌خواهیم اجازه دهیم اعتبار یک سال تحصیلی مخدوش شود و این گونه نباشد که افرادی که در سال کرونا مدرک گرفته اند, مدرک آنها درست نباشد.

وزیر آموزش و پرورش درباره مهد کودک‌ها هم گفت: نظام تعلیم و تربیت یک نظام یکپارچه است و تربیت از کودکی آغاز می‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: بر اساس مطالعات، هر قدر تربیت به سنین کودکی نزدیک باشد اهمیت آن بیشتر می‌شود زیرا بچه‌ها در این دوران, تأثیر پذیرترند و سرعت و عمق یاد گیری آن‌ها بیشتر است بنابراین به این دوره باید توجه بیشتری کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره در گذشته مورد غفلت قرار گرفت, اضافه کرد: از سال ۹۲, آموزش پیش دبستانی محوریت پیدا کرد و پارسال یک میلیون و ۵۰ هزار دانش آموز پیش دبستانی تحت آموزش قرار گرفتند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره پیش دبستانی، آموزش به وسیله بخش غیر دولتی اما تحت نظارت آموزش و پرورش انجام می‌شود, گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولیت صدور مجوز مهد کودک‌ها و نظارت بر برنامه‌های آموزشی و تربیتی آن‌ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

حاجی میرزایی افزود: بر اساس نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی, از دوران کودکی تا ۶ سالگی که سه سال دوره پیش دبستانی و سه سال پیش از این دوران از اهمیت برخوردار است و باید سازمانی تحت مدیریت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود که مسئولیت تربیت این سنین را داشته باشد.

وی اضافه کرد: از دوره صفر تا سه سالگی که تربیت بر عهده خانواده است, نقش این سازمان، ارائه خدمات مشاوره‌ای و تولید محتوا و آموزش و توانمندسازی والدین است.

حاجی میرزایی افزود: این سازمان بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تشکیل شود و مصوبه آن در مرحله ابلاغ است و پس از تصویب اساسنامه؛ وزارت آموزش و پرورش شش ماه زمان دارد تا این سازمان را مستقر کند.

کد خبر 5140751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      90 34
      متاسفانه بیشترین بلا را کرونا به سر آموزش دانش آموزان آورد. آموزش مجازی بنیه علمی دانش آموزان را از بین برده است. معلمان نیز از این وضعیت خوشحال هستند اکثرا رفتن دنبال شغل دوم و اسنپ . فکر نکنم که کرونا هم تموم بشه دانش آموزان به کلاس درس برگردند و معلمان هم راضی بشن به کلاس برن. مصیبت عظمی
      • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
        84 84
        اگه یک ساعت بیاید به جای معلمان قرار بگیرد حتماً در نظرت تجدید خواهی کرد به عنوان یک معلم تمام 24 ساعت در خدمت دانش آموزان هستم
      • یلدا IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        25 18
        😑👌
      • امیر IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        46 15
        برو بابا
      • امیررضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
        47 28
        مادرم معلمه و پدرم هم معاون مدرسس از وقتی کرونا اومده مادرم مجبوره از صبح تا شب به سوالات دانش آموزا جواب بده الان به عنوان دانش آموز تو خونه درک میکنم معلما خیلی زحمت میکشن
      • Aa IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
        44 4
        التبه بعصی ار معلما واقعا درس میدن و حقشون نیست که اینو بهشون بگیم و واقعا زحمت میکشن ، ولی بعضی ها نه ، یکیشون ، یکی از معلمای ما اصلا در س نمیده و فقط فیلم های شبکه آموزش رو میفرسته میگه گود بای و اصلا کاری ننیکنه
      • . IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        41 9
        ببنید واقعیت اینه همتون به تقلب عادت کردید و غیر از این کیفیت اموزشی افتضاح شده🤮هر وقت حضوری درس دادن نوکرشون هم هستیم امتحان هم میدیم عین قبل از کرونا👌
    • ریحانه سادات مجیدی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      ایشالا که حضوری نباشه ایشالا که بعد از ۲۲ بهمن ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ کشته بشن
      • en IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        67 8
        خدا نکنه این قدر کشته بشن. دعا کن نظام آموزشی یه کم فکر کنه ببینه ما دانش آموزان توی چه وضعیتی هستیم
      • میلاد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        114 7
        چه جالب.اموزش مجازی.امتحان حضوری واقعا زیبا نیست جناب وزیر؟
      • امیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        27 4
        😂😂
      • aida-86 IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        23 39
        نخیر همین علی انصاریان مرد تو جوابشو میدی و بعد میگی ایشالا ایتقدر بمیرن و میخ ای با تقلب همه درسارو ۲۰ شی واقعن که 😐😐
      • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
        18 17
        انشاالله
      • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        23 11
        من خودم یک دانش آموز کلاس هشتم هستم حاضر نیستم برای اینکه من مدرسه نرم دعا کنم که کل مردم ایران از بین برن واقعا برات متاسفم
      • حاجی میرزایی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        16 25
        تو واسه نمره میری مدرسه یا برای یاد گیری وقعا متاسفم براتون که دارین خودتون رو گول میزنین
      • سحر IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        13 7
        😂😂😂
      • محمدباقر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        14 29
        مدرسه ها با ز باشه بهتره
      • زهرا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
        8 4
        وای خدانکنه اون همه کشته بده چرا دعا نمی کنید وضع خوب بشه ؟همش منفی ،همش منفی.اگر از این همه کشته یکی از اعضای خانواده ی شما هم باشه چی؟😨حالا اون که هیچی برای یه امتحان دعا می کنی اون همه آدم فوت کنند؟
    • محسن IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      129 9
      بابا جمع کنید.خجالت بکشید. مملکت را به فنا دادید.
      • Armin kouroshnia IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        17 4
        سلام دقیقا
    • R IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      واقعا باید تاسف خوردواسه چنین مدیرانی که هیچ که عدالتی بینشون وجودنداره چرا باید امتحانات هنرستان های کاردانش غیرحضوری بشه ولی امتحانات علوم انسانی یا ریاضی بایدحضوری این چه مدل عدالتی هست چرا باید به خاطر دوسه نمرع تجدیدشد اخه چی یادگرفتیم بااین کلاسهای انلاین که اخرشم نمره نگیریم واقعا تاسف داره
    • ...... IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      123 8
      سلام شوما خجالت نمی کشید تمام مردم دارن میمیرند اون وقت شوما یه فک وا کردن مدرسه این بابا جمع کنید بند و بسات نکه موقعی که مدرسه ها حضوری بود تمام دکتر و مهندس از این مدرسه ها میومد برون در ضمن خانوادها اجازه نمیدن بچه هاشون بیان مدرسه مگه شهر هرته کسی جون بچه اش رو از سر راه نیاورده که یا حق
      • armin IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
        4 2
        واقعااااااا
    • سحر محمدی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      73 5
      اینو یه نفر بگه که مسئولیت پذیر باشه شما اول نظام آموزشی رو درست کن
    • علی IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      69 6
      آموزش مجازی (که خود وزیر میگه در بهترین حالت با ۵۰ درصد کیفیت انجام میشه)امتحان نوبت دوم حضوری ؟؟؟؟
    • امیر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      110 2
      انشالله که حضوری نمیگیرن
    • . IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      107 7
      هروقت تدریس حضوری کردید اونوقت نه فقط پایه نهم و دوازدهم، امتحان همه پایه ها رو ب صورت حضوری برگزار کنید..
      • یاسمن IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
        2 0
        👍👍
      • ر IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
        0 0
        دقییییقا اقا ما میگیم اموزش حضوری امتحال حضوری
    • امیررضااسماعیل زاده IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      35 22
      یعنی کلاس هشتم و هفتم هم حضوریه؟
      • علی اسمائیلی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        15 2
        انشاالله که مدرسه حضوری نشه و امتحانات خرداد هشتم هم حضوری نشه چون من خودم هشتم هستم من اصلا تا الان هیچی از درس ها را نفهمیدم آن وقت میخواهید مدرسه هارا حضوری کنید من که راضی نیستم بعدش اگر رفتیم تو مدرسه برای امتحانات خرداد همه ی نمرات مان را بَد آوردیم گَردن ما نیست .😤😤😤😑😑😑😑😱😫😫😫😩😩
      • امیر IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
        2 2
        خیر فقط نهم و دوازدهم
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      69 12
      سلام اگه قرار به حضوری باشه حداقل ی درصدی از کتاب رو حذف کنید آموزش کافی و خوب نبود
      • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        24 5
        اگه قرار حضوری بشه باید نیمه دوم هر کتاب رو بگیرن نه از اول
      • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
        55 3
        اصلا نباید حضوری برگزار کنند باید مجازی باشه مگه ما حضوری خوندیم که بخوایم حضوری هم امتحان بدیم باید مجازی باشه
      • armin IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
        12 1
        1/2 حداقل باید حذف بشه مگه حضوری خوندیم؟ که باید حضوری بدیم
    • یلدا IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      95 5
      واقعا ک شما یکم درک فهم ندارید ما داریم سختی مکشیم که نریم مدرسه کرونا بگیریم الان شما میگید حضوری :/این انصاف نیست بچه ها انلاین درس بخونن هیچی نفهمن بیاین امتحان حضوری بگیرید
      • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
        16 1
        راسته میگن‌واقعا‌ من‌ الان دوم دبیرستانم نمی دونم امتحانات ما هم حضوری است یا فقط نهم ودوازدههم حضوری میشه یکی ببگه ماهم بدونیم🤔🤔🤔😥😥
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      39 0
      نباید امتحان نهایی حضوری برگزار بشه چون همش مجازی می خونیم امتحان نهایی باید مجازی برگزار بشه حضوری بشه در حق ما ظلم که همش مجازی میخونیم پشت گوشی چیزی متوجه نمیشیم بعد حضوری بشه باد مجازی برگزار بشه
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      35 5
      امتحان نهایی پایه دوازدهم باید مجازی برگزار بشه نه حضوری
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      19 1
      سال پیش امتحانات خرداد نهم و دوازدهم حضوری بود ولی اگه بخواهید کل دانش آموزان در مقاطع تحصیلی را به امتحانات حضوری بکشید خودتون متوجه میشید چند نفر کشته میده .شما که میخواهی مدارس را باز کنی خب سال بعد باز کن که شرایط کرونا بهتره الان یکی کرونا بگیره فورا بعد چند روز مرده من پدر بزرگم به خاطر کرونا
      • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        2 2
        اصن همونی که حضوری گرفتن چون کلاس حضوری هم براشون گذاشته بودن برای مدرسه ما که این کار رو کرده بودن
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      39 1
      باید مجازی باشد امتحان نهایی
    • فاطی IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      22 1
      غلت میکنین اصن کدوم خریه بفرسته یکم شرح حالمون باشین احمق ها
    • مرضیه IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      43 0
      چرا این آقای وزیر نسنجیده حرف میزنه پسر من سال دوازدهم هستش به صورت غیر حضوری چی یاد گرفتن هم پدر دانش آموز در آومده هم دبیر بنده خدا نشستی از دور فقط نظر میدی از جون بچه های ما چی میخوای اصلا ببین وزیر میمونی بعد نظر بده آموزشی که چندین ساله اشتباه پیش رفته چه جوری میخواد درست بشه
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      26 0
      زمانی ازکلمهی حضوری استفاده کن آقای وزیر بی تجربه که آموزش حضوری باشد بچه ها باهفته ای ۸ساعت آموزش مجازی نمیتونند حضوری امتحان بدهند این قدرخودت رومجاب نکن که حضوری بشه ضایع میشی کسی نمیره
    • علیرصا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      40 0
      امنحانات حضوری فاجعه ترین مرگ ومیر خواهد بود
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      21 2
      سلام آقای حاجی میرزایی شما چرا انقدر با قطعیت میگویید که پارسال مورد ابتلا به کرونا نداشتیم اتفاقا داشتیم اون هم خوب نشد و مرد دیگه این مورد ها پنهان کاری میشه ما چیکار کنیم شما هم اگه ترم آخر رو حضوری کنید قطعا اولیا مخالفن و درس هم بجاش اولویت سلامتی بچه هاس اونم که از هرکلاس مورد ابتلا زیاد بوده
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      23 0
      جناب حاج میرزایی پارسال بعد از امتحانات نهایی آیا شما از تک تک دانش آموزان ، معلمان و خانواده هاشون احوالپرسی کردی ، که میگی هیچ مشکلی پیش نیومد ؟ شما بخاطر اعتبار و موقعیت وزارت خودت میگی باید حضوری باشه ، نگران آموزش و یادگیری بچه ها نیستی آقا
    • مخرناز IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      28 0
      من که بچمونمیفرستم امتحان بخوره به کمرتون خاک برسرتون
    • سعید IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      21 1
      خوب یعنی چی تا اردیبهشت آنلاین باشه خرداد برم مدرسه امتحان بدیم بیایم این دیه چ مسخره بازی هه مگع نمی‌بیند آمار کرونا افزایش دوباره مگد امتحانات حضوری 😏😏😏😏😏😏
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      4 6
      ببخشن‌یعنی‌امتحان‌نوبت‌دوم‌همه‌پایه‌ها‌حضوری‌برگزار‌میشود‌ دوم‌دبیرستان‌هم‌حضورست🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      23 1
      نباید حضوری بگیرند چون کرونا خیلی شدید م😐 نباید با جون بچه مردم بازی کرد
    • احمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      13 4
      اینجا یکم مکث کنید . تو متن نوشتن با موافقت قرارگاه مقابله با کرونا . وزارت آموزش و پرورش تو خواب ببینه که بخواد امتحانات را حضوری کنه. شاید فقط اول و دوم . نهم و کنکور
    • .. IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      24 3
      از اون موقع ک فهمیدم وزیر آموزش پرورش اینو گفته کلی استرس گرفتم آخه یعنی چی اگه وضعیت خوب شد همه باید حضوری امتحان بدن نه فقط نهم و دوازدهم مگه ما ضد کروناییم
    • kian IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      16 2
      الان ما امتحان بدیم کرونا بگیریم کسی جواب گو هست؟ لطفا حضوری نکنید شاید یکی از بچه ها خانواده هاشون کرونا داشته باشن من ک اولیام اجازه رفتن رو بهم نمیده
      • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
        0 0
        من
    • مهدی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      24 0
      شعار ما ««اموزش مجازی و امتحان مجازی» آخه یعنی چی دانش آموزان تو این وضعیت مگه چیزی یاد میگیرن بیان امتحان حضوری بدن
    • رها IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      25 0
      شایدبراتون جالب باشه ک بدونید اونی ک امتحان نهایی دارع درساش اونقدی سنگینه ک با اموزش حضوری از پس امتحاناش برنمیاد! با این شاد ..و معلمای راحت طلب چ توقع دارین خودت میزاری بچت برع؟ یا کلا مدرسه خصوصی براش ساختی
    • لارا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      21 0
      واقعا که این انصاف نیست شما اگه آدم هستین بردارین نظام آموزشی رو درست کنین معلما ما رو با دستگاه کپی پیست اشتباه گرفتن معلم ریاضی ما هم که همیشه رو سایلنته هیچی تدریس نمیکنه آموزش حضوری امتحان هم حضوری وقتی آموزش مجازی هست اونم با این وضع خراب شاد که هر روز یه ادا میده این درست نیست که حضوری باشه
    • محسن IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      12 2
      بلده حرف مفت بزنه اگه بچه خودش باشه نمیزاره بره میگه بزار اون یکی دانش آموزان بدبخت برن کشته شدن جمعیت کم بشه
    • رویا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      13 0
      بجای باز کردن مدارس آقای وزیر لطف کن یه زحمتی به خودت بده آموزش پرورش مسجد سلیمان رو چک کن که همش پارتی بازیه اکثر معلما از فامیلای رییس آموزش پرورش هستن و اکثرا بیسواد اگه قانونمندی لطفا قانون رو درست رعایت کن کسی که هنوز دیپلم نگرفته شده معلم جالب اینجاست که ۵ سال براش سابقه هم درست کرده یعنی
    • ببعیگیگمیگب RO ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      6 0
      لطفا یکی جواب بدع که ایا امتحانات دهم و یازدهم هم میخوان برای حضوری بودنش اقدام کنن یا اینجا منظور از امتحانات تهایی فقط نهم و دوازدهمه؟؟؟؟
      • آذر IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        8 0
        یعنی چی واقعا چرا نهم و دوازدم حضوری باشن؟ مگه اونا آدم نیستن؟مگه اونا ضد کرونان؟از قبل بهشون واکسن زدن؟کرونا نمیگیرن؟یکی ک بیماری زمینه ای داره بره خدایی نکرده کرونا بگیره کی جواب میده؟ مدرسه و امتحان حضوری الهی نباشه ک بچم بخواد بره خدا اون روزو نیاره ک بخواد جونش در خطر باشه
    • علیرضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      11 0
      خداوکیلی فقط ئه جمله چرا باید اموزش مجازی باشه امتحان حضوری جواب اینو ب من بدید من خودم با کله هر کاری شما بگید میکنم میرم امتحان میدیم خدا وکیلی معلما ما ازشون هیچی نمیفهمیم جز وقت تلف کردن اون وقت با این شرایط ک نمیفهمیم معلم چی میگه همین تقلب با کتابم میخوایید ازمون بگیرید
    • شادمهر IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      9 17
      اگر قرار هست پایه نهم و دوازدهم امتحان حضوری داشته باشند، باید همه به همین صورت باشه
      • Erfan IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
        14 0
        آخه حضوری درس دادن که میخوان حضوری امتحان بگیرن
      • سحر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        4 8
        بله با نظر شما کاملا موافقم، اگه قراره حضوری باشه باید همه پایه های متوسطه اول و دوم باشه
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      14 0
      تو رو خدا نگاه کنین یعنی چه خوبه که شما میدونید که ما نمیتونیم امتحان بدیم یعنی چی دی غیر حضوری بعد خرداد حضوری یکم فکر کنین میفهمید که کل دانش اموزا خرداد ماه تجدید میشن ما حتی یه کلمه از درسو متوجه نمیشیم واقعا نمیدونم چی براتون انقد مهمه که گیر دادین حتما حضوری تو رو خدا یکم دانش اموزا درک کنین
    • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      12 0
      خدا کنه امتحان های نوبت دوم ما حضوری نباش وینگه تمام بچه ها بدبخت میشن
    • مهسا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      13 0
      ایا شما سلامت مارو تضمین میکنین اقای وزیر؟! وقتی اموزش رو به صورت مجازی برگزار میکنید چطور انتظار دارید امتحانات نهایی حضوری برگزار شه؟ کاش انقد حساسیتی ک روی مجازی بودن یا حضوری بودن امتحانات دارید به سلامت دانش اموزان توجه میکردید . و لطفا جای دیگران تصمیم نگیرید و اختیار ما دست خودمون هست
    • محسن IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      3 29
      ایول حضوری کنید تمام بچه ها تو پارک توخیابونان فقط یه روزمدیراموزش پروش یه سربه کوچه خیابونا بزنه متوجه میشه پدرومادراام بهونشون شده کرونا
      • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
        16 0
        البته همه ی بچه ها بیرون نیستند خیلی از بچه ها هستند که خیلی وقته تو خونه قرنطینه شدن مثل خود من
      • naznin IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
        3 0
        عجب ادمایی هستین فضای باز با محیط بسته اونم تو یه کلاس کوچیک با ۴۰نفر دانش اموز زمین تا اسمون فرق داره احتمال کرونا گرفتن تو مدرسه چند برابر بیشتر از احتمال کرونا گرفتن تو محیط بازه واقعا براتون متاسفم با این طرز فکرتون
      • ..... IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
        3 0
        برو بابا همه ک نیستن تو دانش اموز نییسی ک اینو میگی ا
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      25 3
      آموزش مجازی امتحان حضوری برو بابا
    • ممد IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      19 1
      خدا بزنه کمرتون
    • Aa IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      14 2
      ما همه امسال ردیم ، فقط جان عزیزت حضوری ر و لغو کن واکسن که زدبم همه با روی خندان میریم مدرسه جیبامون پر از تقلب ، فوقش امسال رو که با بدبختی و کلی مشق و درس ندادن معلم و کمبود اینترنت و ... دوباره امسال رو میخونیم😐
    • Elena IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      18 1
      سلام جناب وزیر محترم بسیاری از مردم خواهان این هستن که امتحان های نهایی کل مدارس رو انلاین برگزار کنید شرایط کرونا به همه لطمه زیادی وارد کرد و هنوزم ادامه دارد خیلی ها دلتنگ دوستان و مدرسه حود هستند اما شرایط کردنا واسه ی مدرسه رفتن واقعا خطر ناکه خواهش میکنیم امتحان هارو یک امسال انلاین برگزار کند
    • Saba IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      8 1
      سلام با حضوری کردن مدارس ملت رو بیشتر بر ضد خودتون میکنین اجوزش هادمجازی بوده پس امتحان ها هم باید انلاین باشد ما نمیتونیم بخاطر اینکه این بیماری رو ما نیوردیم و اگه به مدرسه نریم بخاطر سلامتی خودمون مردود بشیم و اینده مونو عقب بندازیم لطفا انلاین برگزار کنید و با زندگی مردم بازی نکنید بزرگواران
    • مانی IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      14 1
      اونچه مگه دانش اموز سال نهم با دوازدهم خونشون رنگی تره مگ حضوری باشه؟؟؟اینو من فقط بگم جناب وزیر اگه امتحانا حضوری بشه همه ما بچع ها میفتیم چجوری اموزش مجازیه بعد امتحانات حضوری حد تو این کرونا همه فیلسوف پرفسور درمیان؟؟؟جمع کنین مسخره بازیهاتونو بابا مام دانش اموزیم
    • Hanie IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      4 1
      😐😐😐
    • P IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      8 0
      نهههههههه
    • پریسا IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      14 0
      ما مجازی درس بخونیم حضوری امتحان بدیم عجبا!
    • رضا RO ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      12 0
      مگه شما حضوری درس دادید که میخواید حضوری امتحان بگیرید. ما که از درس دادن معلما هیچی نفهمیدیم.تمام
    • ملیکا IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      9 0
      خواهشا مدرسه هارو باز نکنید ما که از جونمون سیر نشدیم همون موقع که مدارس حضوری بود به زور یچی رو متوجه میشدیم دیگه چه برسه به اینکه آنلاین بفهمیم تا اینجا امتحاناتغ
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      8 1
      مدرسه هارو باز نکنید ما از جونمون سیر نشدیم همون موقع قبل از کرونا که مدارس حضور بود ما یه چی رو بزور میفهمیدیم دیگه چه برسه با آنلاین درس خوندن مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری هم امتحان بدیم تا الان امتحانات آنلاین بود و باید هم امتحانات نوبت دوم آنلاین باشه
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      11 0
      اخه شما چرا نمیفهمین بابا وقتی ما هیچی بلد نیستیم با این کیفیت اموزشتون چه شکلی میخواین امتحانات رو حضوری برگزار کنید سال گذشته بچه های نهایی ۸۰ درصد کتاب هارو مدرسه درس خونده بودن اما امسال بچه های از ابتدا هیچی بلد نیستن لطفا یکم درک کنید وامتحانات انلاین باشه
    • ابوالفضل IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      3 8
      خیلی خوبه
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      10 0
      ما حضوری نمیایم کرونا میگیریم
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 14
      نه باید امتحان حضوری باشد
    • یاسین سرحدی AE ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      12 2
      چطور سال قبل هیچ اتفاقی نیفتاد مدیر مدرسه بنده به دلیل گرفتن بیماری کرونا فوت شدند پس نگین هیچ اتفاقی نیفتاده
    • . IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      5 0
      با سلام به نظر بنده اصلا نمیشه امتحانات رو حضوری برگزار کنن چون مطمئنا دانش آموزانی که آنلاین درس خوندن هیچی یاد نگرفتن اصلا مگه میشه آموزش آنلاین امتحان حضوری امتحانات حضوری باشه همه دانش آموزان تابستون رو هم تو مدرسه به سر میبرن
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      12 0
      آره دیگه بلدن فقط تصمیم الکی بگیرن خودبچه هاشوقبولن سوالات دارن فکرکردن نیستن شایدگوشی نداشته باشند شاید بچه خوب یاد نگرفته باشه هه فقط بلدحرف مفت بزنن
    • .. IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      10 0
      تا الان آنلاین بوده بزارین از این به بعد هم آنلاین بمونه هیچ مادر پدری هم اجازه نمیده چرا اینقدر به دانش آموزان استرس میدین از اپل باید حضوری میکردین از اپل باید میگفتین نه اهر ترم که بعضی معلما اصلا درس نمیدن بیاین بگین امتحانات حضوریه
    • احمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      11 1
      ما سلامتی خودمونو بخاطر یه تصمیم احمقانه به خطر نخواهیم انداخت با این اوضاع کرونا کجا حضور.........
    • هستی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 1
      من کلاس پنجمم یه خانمی داریم روزی ۳ تا برنامه کودک میفرسته میگه دیگه یاد گرفتید ۴ صفحه از هر درس بنویسید
    • خب به توچه؟ IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 1
      مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم؟؟؟؟؟
      • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
        0 0
        دقیقا هر وقت حضوری تدریس شد ماهم حضوری امتحان میدیم
      • مینا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
        0 0
        اره بخدا گفتی
    • . IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      8 0
      این عدالتتونه😏اینقد از عدالت حرف میزنین توی کرونا فقط ما دانش اموزا بیچاره شدیم.مثلا انگار شماها عدالت داشتین اگه تدریس مجازی و امتحان حضوری به نظر شما عدالته اینه؟ چجوری توی امتحانا بلایی سر دانش اموزا نیومده ولی اگه مدرسه ها حضوری میشد کرونا میگرفتن؟ اه واقعا که.حداقل از سال 1400-1401مدارسو بازکن
      • امیر IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        2 1
        دقیییییقنننن
    • ایران بی گناه IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      7 0
      به خدا شماها عقلتون دارین میخورین،مگه آموزش آنلاین شما درسته که بعدش امتحانات رو میخواین حضوری بزارین؟زهی خیال باطل،یعنی واقعا دارین مردم رو به آخرش میرسونین،مگه کرونا نیستش،جون بچه های مردم یعنی اهمیت نداره که نداره
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      14 1
      این وزیر باید استیضاح بشه موافقید
    • Ali IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      7 0
      ما حضوری سخت یاد میگیریم چه برسه به مجازی ما حضوری اومدیم که حضوری امتحان بدیم؟؟؟
      • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
        7 0
        خیلی مسخره است غیر حضوری درس خوندیم حضوری امتحان بدیم
    • مهدیس IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      8 0
      جناااااب مگه ما نهمی ها یا دوازدهمی هاا ادم نیستیم بقیه غیر حضوری اینا حضوری #عدالت می خواین حضوری بگیرن از همه حضوری باشه یا غیر حضوری تو این اوضاع اونقدر دانش اموزا خودشون درگیری دارن دیگه اینکه امتحان حضوری باشه یه استرس اضافس هر چن تا اون موقع به خاطر انتخابات امار میاد پاییین😏ولی حق ما نیست ام
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      6 0
      آقای وزیر شما نفس تا از جای گرم در می آید خودتان واکسن کرونا را دزدید اگه خودتان راست می گویید که امتحان پایه های نهم و دوازدهم حضوری باشند اول باید بچه های خودتان جلوی دوربین بیان و امتحان حضوری بدهند و سپس بچه های مردم بی گناه
    • US ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      8 0
      خواهشن چرتو پرت نگید مدرسه ویران شد ما بچمونو نمیفرستیم مدرسه کرونا بگیرن
    • GB ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      9 1
      مدرسه ها باید آنلاین باشد😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😬😬😬😬
    • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 12
      امتحان ها حضوری بشه بهتره این جوری حق بچه های درس خون پایمال میشه از طرفی واکسن هم امده تا امتحانات خرداد کلی ها رو میزنن و من پارسال حضوری امتحان دادم مشکلی هم نبود کسی هم که میگه خدا کنه آمار زیاد بشه حضوری نشه اون دغدغه کرونا نداره درس نمیخونه
    • N IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      5 0
      سلام بنده که نمیتونم بیام از خونه بیرون من مادر بیماری زمینه ای دارد آلرژی دارد و اگر خداییی نکرده کرونا بگیرد مرگ برایش بصورت خیلی خیلی آسان است لطفا لطفا لطفا واکسن رو سری تر پخش کنید😭 مدیران باید ما ها را درک کنند
    • مم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      7 1
      یعنی چی که حضوری اخه چی میشه امسال هم مجازی باشه ای بابا اه کرونا انگلیسی هم اومده 😐😐😐😐😐😱🥺🥺🥺🥺🥺
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      6 0
      این اقای وزیر کار دیگری نداره ظاهرا توی این اوضاع هی فاز منفی میده بابا چیه هر تریبونی که پیدا میکنید اعصاب بچه ها رو بهم میریزید هر وقت گفتن اوضاع عادیه شما هم حضوری بگیر نه که هی میگه حضوری بعد باز ستاد میگه نه این چه وضعیه دیگه
    • مانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 0
      من خودم دانش اموز سال دهمم پارسال امتحانات نهم که حضوری بود رفتیم و من کرونا گرفتم تمامی کادر مدرسه هم مجبور شدن بخاطر من تست کرونا بدن و کلی مکافات پیش اومد ...
    • باران IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      4 0
      مخالفیم مجازی درس دادن مجازی هم امتحان پایانی رو برگزار کنند
    • امیر IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      5 0
      مگه تدریس داده شده با این معلمای راحت طلب هیچی نفهمیدیم باید حضوری هم امتحان بدیم؟
    • ناشناس IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      8 0
      اقای وزیر به نظر وزیر🤨چرا امتحانارو حضوری برگزار کنید خجالت نمیکشید برادر من ریاضی خونده هیچی یاد نگرفته گریه میکنه من خودم سال پیش دوازدهم بودم هیچی یاد نگرفتم رفتم حضوری امتحان داذم نمرم بد شد
    • ماهان RO ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      5 1
      اه مگه ما دانش اموزا جونمونو از سر راه پیدا کردیم اقای وزیر
    • عباس FR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      6 0
      امیدوارم کرونا تموم شده ولی مدرسه باز نشه یا اگر باز میشه یه جزوه بدن 100 سواله بگن بخونید 30 تاش تو امتحان میاد چیز سختیه با این جور درس دادن خیلیا نفهمیدن امثال رو من دهمم و هیچی نفهمیدم نمره بیست محاله دعا کنید مدرسه باز نشه ولی کرونا تموم شه
    • ... IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      6 0
      هر موقعه کلاسا حضوری شدند بچه ها هم امتحاناتشون رو حضوری میدن
    • دبیر ادبیات IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      1 8
      سلام وقت بخیر والدین محترم و دانش آموزان گرامی من خود یک دبیر هستم و هم دبیرستان و هم راهنمایی با دانش آموزان درس دارم اکثر دانش آموزان از سال قبل چیزی نمی‌دانند و یادگیری در درس های جدید لنگ میزنن اکثر کتاب ها سفید است کاش حضوری بود ولی از این طرف هم مسئله جان عزیزان در میان هست دیگر چشمان کم سو ش
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      8 0
      ماکه‌حضوری‌درس‌نخوندیم‌که‌حضوری‌امتحان‌بدیم‌تازه‌کروناانگلیسی‌اومده‌واکسن‌مامرحله‌۴که‌میشه‌زمستان‌آینده‌چه‌جورامتحان‌بدیم‌‌ادمودرک‌کنید
    • بنده خدا IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      6 0
      ما دانش آموزان تو مدرسه چی یاد می گرفتیم که مجازی یادبگیریم حالا می خواین امتحانات نهم رو حضوری کنید 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
    • لاذن IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      8 3
      پایه نهم و دوازدهم حضوری باید باشه ولی بقیه پایه ها غیر حضوری
    • اآتنا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      9 0
      مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم حداقل درک کنید واقعا سخته
    • .... IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      5 0
      ببینم هفتم و هشتم حضوریه؟ یا غیر حضوری؟
    • مریم IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      7 0
      آقای وزیر اگر فرزند خودتون بود واقعا یه همچین تصمیم احمقانه ای میگرفتید مگه نمی گید آینده دسته ما جوون ها و نوجوون هاست . میدونم که حرف های ما هیچ تأثیری نداره و شما فقط حرف خودتون رو میزند و مردم هیچ وقت براتون مهم نبوده .اما اگر فقط یک دانش آموز مبتلا بشه این شما هستید که باید شرمنده بشید که فایده
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      7 0
      شما ها می خواید ما ها رو به کشتن بدین بعد بگین خطای انسانی بوده . جوانان ما آینده ما . معلومه براتون خیلی مهم هستیم . خواهر من به خاطره استرس کرونا تو کنکور ، کنکورش رو خراب کرد .
    • سینا IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      7 0
      کلاس اولی ها دومی چطور حضوری می خوان امتحان بدن . خواهر زاده من کلاس دوم بیست و چهار ساعت دستش تو دهنشه بعد انتظار دارید تو امتحان دست به چشمش دهنش ماسکش نزنه.مگه نگفتید اگر چند نفر دوساعت تو یک جا باشن حتی اگه ماسک داشته باشن مبتلا به کرونا میشن
    • احمد IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      0 0
      بابا چتونه احتمالا داره میگه مثل نوبت اول گفتن احتمالا بعد.... حالا همین شکلیه... و گفته اگه ستاد اجازه بده که قطعا نمیده....
    • زیبا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      2 0
      باشه . اگه دختر من کرونا گرفت دیه اش رو شما بدید
    • دانش آموز IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      0 0
      منم به عنوان دانش آموز پایه دهم با رشته ریاضی فیزیک با این آموزش مجازی هیچ درکی از درس ندارم و نمیتونم بخونم معلم ها هم که با یک فایل مارو قول میزنن و به پشت سرشون هم نگاه نمیکنن امید دارن 20 بگیریم من اصلا با این وضعیت راضی نیستم اگه امتحانات نوبت دوم حضوری باشه مردود زیاد داریم متاسفانه
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      من موندم ماها به صورت مجازی درس میخونیم حالا بیایم به صورت حضوری امتحان بدیم اصلا حتی جای تفکر داره که فکر کنین ببینین مجازی خوبه یا حضوری یکمی هم به سلامتی ماها فک کنید خواهشا از این طرف کرونا از این طرف نهایی و کنکور واقعاااا دیگ نمیدونیم چیا بگیم
    • سلیمانی ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      با سلام مگر تدریس حضوری بوده که امتحان‌ها را میخواهید حضوری بگیریدچرا دانش آموزان را درک نمی کنید انصاف نیست
    • زهرا IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      1 1
      سلام عرض می کنم نهمی های عزیز و دوازدهمی های عزیز دیدم که خیلی ناراضی هستید از این تصمیم و البته درک می کنم استرس دارید ولی باید بدانید ۹و۱۲یکی از سال های مهمه می دونم که به این کلاس های آنلاین مخصوصا تو مدارس دولتی چیزی یاد نمی گیرید ولی خیلی از معلم ها دارن تلاش خودشان را می کنند 💗
    • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      0 0
      سلام من کلاس نهم هستم میشه بگین امتحان خرداد حضوری است یا نه یا غیر حضوری
    • امیر IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      4 1
      #امتحان حضوری نمیدیم
      • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
        1 0
        امیر مطمئنی کلاس چندمین من نهمم مطمئنی حضوری نمیریم آره درسته
    • حفیظ نژاد. IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      2 0
      کاشکی که این نظرتون یه مهمل بیش نباشه یعنی چی پارسال واسه کسی مشکل پیش نیومد؟!با تکیه بر اینکه پارسال کسی نگرفت امسالم هیچ کس مبتلا نمیشه؟! پارسال خوزستان اوضاعش نرمال بود نه مثل امسال که دیگه از رو به کبود رفته قطعا نظرتون نیازمند تجدیده . واینکه ایا شما سلامت مارو تضمین میکنید؟!
      • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
        0 0
        خیر
    • #ما_اعتراض_داریم😐🙄 IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      2 2
      کاش امتحانات راهنمایی هاحضوری نشه اصلن هیچی یاد نگرفتیم واقعن معلما چه توقعی دارن که توی دوران کرونا که هیچی بلد نیستیم تکالیف نوروزریاضی هم میدن اصلن خوب درس نمیدن بعد میگن مضمون رو میدیم میکنین بخونیم یان😐🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤐🤐🤐
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      2 1
      اگه پارسال حضوری بود بیشتر سال را رفته بودن نه مثل ما نهم که غیر حضوری خوندیم حالا باید حضوری بریم وضعیت شهر ما قرمزه شما وزیر محترم پاسخگوی خانواده ها میشی
    • محمدصادق IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      3 0
      میدونم شرایط معلمان واقعا سخت است، اما باید شرایط ما دانش آموزان هم درک کنید، با این وضعیت امتحان حضوری واقعا سخت است. اگر واقعا از کرونا میترسید و نگران مبتلا شدن ما دانش آموزان به کرونا هستید، امتحانات را آنلاین کنید
    • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      5 0
      دوستان کیا میرن حضوری نکنه مارو گول میزنه باید بریم امتحان بدیم یا نه مگه نه دوستان کیا امتحان غیر حضوری خوشتون میاد همه دستاشون بالا
    • طاها IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      1 0
      چقدر ما بدبختیم،باید 24 ساعته درس بخونیم و 1 ثانیه آزاد نباشیم. واقعا براشون متاسفم.
    • اریا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      2 1
      من بقیه دوستان رو نمیدونم کجای ایران هستید ولی من بوشهرم واقعیتش کیفید اموزشی که دیدم خیلی پایینه خیلی هم میخونم ولی باز یادگیری ندارم چون معلما و مسعولین مدرسه خودشون رو به بی خیالی زدن و دارنش انوزان براشون مهم نیست بعدش مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری هم امتحان بدیم😐؟
    • کیارش IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 1
      ببخشیدا سال پیش زیادش 1700تا بود نه23000تا
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 0
      با ی چی ولی نگین امتحانا باید غیر حضوری برگزار شود اگه خدایی نکرده یکی از دانش آموزان مبتلا به کرونا شود اونوقت میخواهیم چی بگین
    • مینا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      3 0
      نظر من در مورد امتحانات پایه دوازدهم و همه پایه ها باید مجازی باشه چون ما مجازی درس خوندیم و مجازی هم باید امتحان بدیم اخه ما از این مجازی خوندن چیزی یاد نگرفتیم چی بریم بنویسیم ت امتحان
      • Negin IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
        1 0
        👌👌👌
    • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      0 0
      دوستان میشه بهم بگین امتحان حضوریه یا غیر حضوری است من پایه نهمم
    • RO ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      4 0
      سلام لطفا یکم دانش آموزای پایه نهم و دوازدهم را درک کنید یعنی پایه نهم و دوازدهم کرونا نمیگیرن فقط پایه های دیگه میگیرن؟ واینکه وقتی تدریس ها مجازی بوده توقع امتحان نهایی واقعا بیمورد و غلطه لطفا شرایطو سختر از این که هست نکنید
    • یزدان IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      باسودا گفته امتحان نهایی
    • حسین IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      2 0
      خدا کنه امتحانات پایان ترم حضوری نشود هیچی یاد ندادن به ما
    • سبحان سهرابی RO ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      2 0
      سلام شما خودت میگذاشتی بچه خودت برای امتحان های خرداد توی این شرایت که پیک چهارم هس بره امتحان بده واقعا خودتون درک کنین اگه ما کلاس حظوری رفته بودیم امتحان حضوری میدادیم
    • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      0 0
      سلام من کلاس هفتم هستم میخواستم ببینم که امتحانات نوبت دوم حضوریه؟؟؟؟
      • علی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
        1 0
        سلام نه غیر حضوریه
    • AE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      2 0
      نه به امتحان های حضوری
    • زهرا GB ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      1 0
      سلام‌‌. من‌پایه‌نهمی‌ام‌اصلا‌راضی‌به‌امتحانات‌حضوری‌نیستم‌چون‌کرونا‌شدت‌ گرفته‌و‌معلم‌ها‌‌هم‌سهل‌انکاری‌می‌کنن‌تدریس‌خوب‌نمی‌کنند‌ اگر‌امتحانات‌حضوری‌باشد‌اولیا‌بنده‌اجازه‌ی‌حضور‌در‌امتحانات‌را‌نمی‌دهد‌ و‌من‌‌که‌هر‌ساله‌شاگرد‌اول‌‌کلاس‌هستم‌امسال‌‌‌اصلا‌‌هیچی‌بلد‌نیستم‌ 🥺
    • هانیه IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      0 0
      #صدای_دانش_آموزان با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مسئولین من نوبت دوم حضوری باشد بیان کنم. شما هم لطف کنید وقت بزارید و به این پیام ها توجه کنید ممنون از حسن توجه و درک شما🙏🏻🌹 همانطور که در جریان هستید کل کشور و استان رو بیماری کرونا در برگرفته و موج چهارم این ویروس شروع شده و حضور ما در جلس
    • حمیدرضا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      0 0
      باید محکمترین و بی سابقه ترین نظارت مجلس و قوه قضاییه بر عملکرد آموزش و پرورش اعمال شود و رسما شخص وزیر بعنوان پاسخگوی سلامت فرزندان خانواده‌ها معرفی شود. اگر اینکار رسما شود آیا وزیر حاضر به امتحان حضوری خواهد بود. به دوران بزن و در رویی وزیران در آخر کابینه‌ها پایان دهید
    • کاوه IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      سال قبل یرعکس خیلی ازدوستانمارو از دست دادسم.
    • مبینا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 1
      اولا این امتحانات تایین کنندست و باید حضوری باشه دوما ماکه پارسال امتحانامونو حضوری دادیم مگه مردیم؟!تازه اونموقع هم معلمابلدنبودن مجازی درس بدن و شادی هم تا 20 اریبهشت وجود نداشت:|اگه هم مابارعایت فاصله و ماسک امتحان بدین مشکلی پیش نمیاد.
    • مبینا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 1
      یجوری کرونارو بهونه کردین.انگار اینایی که هرروز تو خیابونان عمه های منن:| مگه نمیگین عدالت باید حفظ بشه؟پس شماهم مثل ما باید برین مدرسه.حالا ما دوهفته قبل امتحاناهم رفتیم:|نگران درسا هم نبباشین نصف میشن و به بخشای اختیاری و اجباری تقسیم میشن
    • مبینا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 1
      وزیرهم گفته اگه شرایط کرنا بدتر به امتحانارو عقب میندازن ولی حتما حضوری میشه.چون خیلی مهمه
    • یاسمن میرزایی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      آقای وزیربنده کلاس دوازدهم هستم ومیخوام بگم که ماباآموزشهای آنلاین درسارودرست وحسابی یاد نگرفتیم که بخوایم امتحاناروحضوریربدیمو اینکه پارسال فقط ۳۰%کلاسا آنلاین شد و امسال ۱۰۰%کلاسا آنلاین شد و اینکه ما بخوایم یهو از فضای آنلابن بریم امتحان حضووری بدیم خیلی سخته لطفا درک کنید و تصمیم درست رو بگیرید
    • امیر IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      باسلام خدمت اقای وزیر خدمتتون عارضم که مادانش اموزان امسال 100درصد کلاسمون رو تو فضای مجازی که حتی یه اموزش درست حسابی هم برامون نذاشتن برگذار شد من سوالی که از شما دارم چراباید کل کلاسامون تو شاد برگذارمیشد پس اونم میبردن تو فضای باز بارعایت پروتکل های بهداشتی اموزش داده میشد پررا نشد
    • نازنین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      اقا تو رو خدا تکلیف ما رو مشخص کنید حداقل بگین تاریخ دقیقه امتحانات کی هست! که ما بتونیم برنامه ریزی کنیم ، اگه میخواین حضوری بگیرین من حرفی ندارم ، فقط باید ۱.۲ کتاب حذف بشه چون کتابا سنگینه و فرصت کم ! نمیتونیم کله کتاب و بخونیم ، اونم با این وضع ماه رمضون و کرونااا
    • الهام US ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      اسمال ما همه دراس‌ هامونو آنلاین بوده پس هیچی یاد نگرفتیم بعضیا میگن چرا پس پارسال امتحان نهم و دوازدهم حضوری بود پارسال ۲۰ درصد آموزش ها آنلاین بود و وضعیت کرونا خیلی بهتر از الان بود و الان هزار نوع کرونا امده که داره جون مردم رو به خطر میندازه
    • طناز IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      واقعا زوره غیر حضوری درس بخوانی حضوری امتحان بدی من کلاس ششمم باید حضوری امتحان بدم گناه درحق یک دانش آموزش بدبخت کاشکی یکم درکمان بکنین #نه_به_امتحان_حضوری