۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱

معاون بنیاد شهید مطرح کرد؛

برگزاری ۲۲ هزار برنامه «روز شهید» در سراسر کشور

برگزاری ۲۲ هزار برنامه «روز شهید» در سراسر کشور

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید گفت: همزمان با روز شهید و سالروز افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۲ هزار عنوان برنامه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید در نشست خبری تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز شهید گفت: برنامه‌های امسال با شعار راه شهیدان ادامه دارد برگزار خواهد شد و یکی از محورهای مهم برنامه‌ها برگزاری مراسم با موضوع زنان شهید و آزاده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری مراسم روز شهید عنوان کرد: یکی از اهداف این روز افزایش شناخت جامعه از روز شهید و انجام برنامه‌های ترویجی، تلفیقی و تبلیغاتی برای عموم جامعه است. به علاوه ایجاد انسجام برای مشارکت با نهادهای مردمی از دیگر اقدامات بنیاد شهید خواهد بود.

سلیمانی اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت شهدا از ۸ بهمن آغاز شده و شامل برگزاری یادواره‌های تجلیل از زنان، تحت عنوان «فرشتگان آسمان» تا ۲۲ اسفند انجام می‌شود.

وی از برگزاری ۲۲ هزار عنوان برنامه به مناسبت روز شهید خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها همزمان با سالروز افتتاح بنیاد شهید برگزار خواهد شد که شامل موضوعاتی از جمله رونمایی از یادمان شهدا، مراسم تجدید میثاق با امام راحل، اهتزاز پرچم کشور و عطرافشانی ۱۹ هزار گلزار شهدا، اجرای پویش اهدای خون، مراسم سراسری کاشت نهال با یاد هر شهید، تجلیل از ۱۴۳ کارمند شهید بنیاد خواهد بود.

سلیمانی ادامه داد: دیگر برنامه‌ها شامل اهدای تندیس فداکاری به دانشجویان فعال در این حوزه و اهدای ۳۰۰ تندیس به تلاشگران حوزه سلامت است.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید ادامه داد: به علاوه طرح سپاس در قالب دیدار رؤسای بنیاد شهید با والدین شهدا و کنگره سرداران شهید به صورت ویژه برنامه مردمی برگزار می‌شود.

کد خبر 5160021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha