۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳

سالاری خبر داد؛

پرداخت مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان طی چند روز آینده

پرداخت مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان طی چند روز آینده

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت علی الحساب اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری در نشست خبری امروز اهم برنامه‌های سازمان مانند نسخه الکترونیک، توقف انتشار دفترچه بیمه، مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و… را تشریح کرد.

وی در مورد نسخه الکترونیک گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیک از مدتی قبل آغاز شد اما از اول خرداد ماه سال جاری تمدید دفترچه حذف شد و از اول آبان ماه نیز نسخه نویسی الکترونیک در تمام مطب‌های درمانی آغاز شد.

سالاری افزود: از ابتدای اسفند ماه نیز صدور دفترچه در کارگزاری‌ها حذف شد اما اگر بیمه شده‌ای به مرکز درمانی که امکانات اجرای نسخه الکترونیکی را ندارد مراجعه کند همچنان از دفترچه بیمه و یا از سربرگ پزشک برای نسخه نویسی همچنان استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: با اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به سازمان تأمین اجتماعی که چند روز قبل از سوی مجلس انجام شد مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: از هفته گذشته همکاران ما در معاونت‌های مختلف با همکاری کانون عالی بازنشستگان اقدام به تشکیل جلسات برای اجرایی شدن مرحله دوم و فرمول اجرایی آن را آغاز کردند و مرحله دوم از اول اسفند آغاز شده و به زودی مبلغی را به صورت علی الحساب بابت مرحله دوم متناسب سازی به بازنشستگان پرداخت می‌کنیم.

سالاری گفت: تاریخ اجرا اسفند ماه خواهد بود و طی چند روز آینده فرمول نهایی اجرا مشخص و علی الحساب آن پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه چه میزان از این اعتبار مربوط به همسان سازی حقوق بازنشستگان است گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون و پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و از لحاظ مالی این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم بخشی از این اعتبار را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان هزینه کنیم.

وی در مورد پیشنهاد تأمین اجتماعی برای افزایش دستمزد ۱۴۰۰ به خبرنگار مهر گفت: مرجع تصمیم گیر در این خصوص شورای عالی کار است و سازمان تأمین اجتماعی حتی در آن عضویت ندارد به همین دلیل نمی‌توانیم میزان دقیقی را ما پیش بینی و اعلام کنیم اما با توجه به میزان تورم و همچنین سبد هزینه خانوار باید افزایش‌ها مشخص شود و اقدامی است سه جانبه که درآن تصمیم گیری می‌شود و قطعاً مصالح کلی جامعه کارگری مدنظر قرار می‌گیرد.

سالاری در خصوص باری که نسخه الکترونیک بر دوش بیمه‌ها گذاشته است، به خبرنگار مهر گفت: داروخانه‌ها در دو بخش یکی نسخه الکترونیک که به صورت آنلاین ارسال شده و مواردی نیز برای افرادی که امکان نسخه نویسی را ندارند با بیمه‌ها همکاری می‌کند و جلسه‌ای با انجمن داروسازان و وزارت بهداشت در این خصوص داشتیم و تصمیم مشترکی که در شورای عالی بیمه که همه اعضا در آن حضور دارند، اتخاذ می‌شود.

وی همچنین در مورد واکسیناسیون کادر درمانی مراکز تأمین اجتماعی به خبرنگار مهر گفت: واکسن از سوی وزارت بهداشت تامین می‌شود و همکاران درمانی ما تفاوتی با سایر افراد ندارند و ما تفاوتی را شاهد نبودیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مزیت‌های حذف دفترچه درمانی اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم عدم صدور دفترچه، زحمتی برای کادر درمانی نداشته باشد و تا زمانی که دفترچه برگه دارد، معتبر است.

وی تأکید کرد: به هر حال این طرح جدید است، یکی از مزیت‌های آن، ثبت سوابق در پرونده الکترونیک بیمار است و همچنین از تجویز بی‌رویه دارو نیز جلوگیری می‌کند.

سالاری با اشاره به اینکه از روز عید مبعث در تمامی شهرستان‌های کشور که فاقد مراکز ملکی هستند، درمان بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد شد، گفت: همچنین برای بیماران بالای ۶۵ سال نیز فرانشیز درمان در بیمارستان‌های دانشگاهی در تمامی شهرستان‌ها صفر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: حذف فرانشیز درمانی برای بیماران صعب‌العلاج نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که در دستور کار داریم که به زودی اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، تمامی این طرح‌ها بدون اجرایی شدن نسخه‌نویسی الکترونیک میسر نمی‌شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین به سایر مدارک شناسایی به جز کارت ملی برای پذیرش بیماران در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: تمامی مراکز درمانی موظف هستند با کارت ملی، شناسنامه یا صفحه اول دفترچه بیمه و در مجموع مدارک شناسایی معتبر، اقدام به پذیرش بیمار کنند.

سالاری با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مقاومتی از سوی مراکز درمانی در اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک مشاهده نشده است، گفت: خواهش ما این است که مراکز درمانی با ما همکاری کنند و شاید یکی از دلایلی که باعث بروز مشکل برای بیمه شده، شده است، عدم اطلاع‌رسانی کافی ما باشد که طی امروز و فردا بر اساس توافق با وزارت بهداشت، فلوچارت‌های دریافت خدمات بیمه‌شده به مراکز درمانی را ابلاغ خواهیم کرد که این موضوع کار را راحت‌تر می‌کند.

سالاری در خصوص مشوق‌های پزشکی نسخه‌نویسی الکترونیک گفت: تا تیر و مرداد سال گذشته حدود ۱۸ ماه برای پرداخت هزینه‌های مراکز طرف قرارداد با تأخیر روبرو بودیم که با کمک دولت و مجلس مطالبات خود را به روز کردیم.

وی گفت: در سیستم کاغذی تا مراکز درمانی صورتحساب مهرماه را جمع و ارسال کند، دو ماه و نیم زمان می‌برد و امکان پرداخت کارکرد در کمتر از سه ماه میسر نیست اما در نسخه‌نویسی الکترونیک متعهد شدیم که همه هزینه‌ها را طی دو هفته پس از پایان ماه پرداخت کنیم و این‌گونه مطالبات به موقع پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌ها را نیز روزانه پرداخت می‌کنیم، افزود: ۸۰ درصد کارکرد روزانه پزشکان را آنلاین تسویه می‌کنیم و تسهیلاتی را نیز برای تجهیز مطب‌ها پیش‌بینی و اعلام کردیم پرداخت علی‌الحسابی به مراکز درمانی وزارت بهداشت برای تجهیز فناوری اطلاعات درمانگاه‌های دانشگاهی داشته باشیم و در مجموع هر جا لازم باشد آماده همکاری هستیم.

وی گفت: اگر بیمه‌شده‌ای در مراکز درمانی با مشکل مواجه شود، می‌تواند با ۱۴۲۰ تماس گرفته، مورد را گزارش دهد و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه امکان نسخه‌نویسی آفلاین به صورت پایلوت در استان قزوین در حال انجام است، گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهیم کار مردم و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی را سخت کنیم.

به گفته سالاری، مراکز درمانی یا باید دارو و تجویز را نسخه‌نویسی الکترونیکی کنند یا در دفترچه و سربرگ بنویسند که ارائه خدمات درمانی با پوشش بیمه‌ای همراه خواهد بود.

وی افزود: ما تصور می‌کردیم با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، بیش از اینها مشکل داشته باشیم و تصور می‌کردیم تحول به این عظمت، موانع و مشکلاتش بیش از این باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: طرح نسخه‌نویسی الکترونیک با این ابعاد، موانعی دارد که ما را غافل نمی‌کند و تا امروز به طور مداوم آنها را رصد کرده و مد نظر داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اصلاح سن بازنشستگی نیز گفت: این موضوع از اختیارات قانونگذار است. اینکه در خصوص سن بازنشستگی چه تصمیماتی گرفته می شود از جمله مباحث بنیادی است و در تمام دنیا مطرح است و شامل تامین اجتماعی نیست.

سالاری با اشاره به اینکه واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان مصوبه هیئت امنا را گرفته است گفت: این موضوع به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع شده تا آنها نظر بدهند زیرا مباحث حقوقی درباره آن مطرح است.

وی افزود: واگذاری سهام مراحلش را در وزارتخانه طی کرده و اگر منع حقوقی نداشته باشد وزیر تمایل دارد این کار انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ درصد سهام هپکو بابت رد دیون به تامین اجتماعی داده شد گفت: هپکو به بانک ها ۱,۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار است. مزیت واگذاری هپکو به ما این بود که ۱۱۰۰ میلیارد بدهی با طلب تامین اجتماعی از دولت تهاتر شود که این رابطه مالی را بین خودمان حل کنیم که باعث می شود املاک و دارایی هپکو آزاد شود و بتواند فعالیت مالی انجام دهد.

به گفته وی، این واگذاری یک گشایش اساسی است که هپکو به جای بدهی های متعدد به بانک ها یک بدهی به تامین اجتماعی داشته باشد که این هم با راهکارهایی فی مابین حل و تا آخر سال نهایی می شود.

کد خبر 5162633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      25 12
      لطفا افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را متوقف کنید
      • ناشناس AE ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
        4 2
        چرا
      • IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
        7 2
        برای از کار افتادگان که سابقه پرداخت بیمه کمی دا رند فکری بکنند
    • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      6 13
      دست مدیران تامین جتماعی علی الخصوص رئیس مجلس و نمایندگان محترم مجلس درد نکنه که به داد بازنشستگان تامین اجتماعی رسیدن خدا حفظتون کنه
    • حسن IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      9 2
      فقط متاسفم براتان...... چ رویی دارید
    • بی نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      8 4
      برادرگرامی شماکه ازاوضاع اقتصادی خبردارید.هرتصمیمی که میگیرید.خدارودرنظرداشته باشید.چون شاهدمشکلات ملت عزیزهست.اونی که حقوق کمترداره بیشتراضافه نکنید.وگرنه بازم فایده نداره.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 1
      قراردادی ها تبدیل وضعیت شوند در بیمارستان ها، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر شود
    • محمد سلیمانی تباذ IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      7 3
      حق منطقه جنگی بازنشستگان را پرداخت کنید وحق مسکن وکرایه خانه را افزایش دهید
    • محمد رضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      7 1
      بخدا قسم اگر حقیقت داشته باشه خیلی از ماها سرپرست خانواده ها را از خجالت کشیدن جلو زن و بچه نجات میدهید...خدا یاورتان
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      7 2
      این طرح ۷مسانسازی برای مستمری بگیران هم هست یا نه
      • سیدحسن IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
        0 0
        بله همه را شامل میشود
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      2 1
      پرداخت همسان‌سازی را شرح کامل بدهن ضوابط آن چیست سابقه، بیمه پردازی
    • حسین IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      1 0
      سلام با تشکر از تمام زحمت کشان . بدانید که خداوند متعال میبیند و تلافی میکند. لطفا مدت سابقه و خصوصا بر طبق پرداخت دو سال آخر بیمه باشد . ما ۳۰ سال در گرمای جنوب و در میان لوله های آتشین پروژه ها با کمترین امکانات کار کردیم . درصدی مشخص و به همه همان در صد اضافه شود .
    • ح ن IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      6 0
      فعلا فقط در انتظاریم و مسدوتیم همه جم چیز به نفع ما نیست فقط کارفرمایان ودولتین ....تروخدا یه دفعه ما رو راحت کنید یه دفعه همه چیز رو بردوش ما ندارین فقط یه دفعه
    • رضا IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 2
      هنوز که در حد حرف وشعاره خوب یاد گرفتن به مردم دروغ بگن الان حقوق اسفند طبق روال قبل پرداخت شده
    • بازنشسته IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      5 1
      اینکه حقوقهای پایین رو ترمیم کنید خوبه و باید هم انجام بشه اما دلیلی هم نداره از حقوق و مزایای سایر سطوح کم کنید و اونورو اضافه کنین، کسی که حقوق بیشتری میگیره حتما در زمان اشتغال بیمه پردازی بیشتری هم به سازمان داشته پس لطفا از جیب دیگران بذل و بخشش نکنین.
    • بابک IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      6 2
      الان چند سال تکرار میکنند همسان سازی برای دانه درشتهاست نه کارگر و مستمری بگیر به نام ما به کام شما ما که عدالتی نمیبینیم در این آشفتگی و وضعیت تاسف بار زندگی خودمون ودورووریا ایران پراز ثروت که برای ملتش فقط فقر تولید میکنه بترسید که چوب خدا صداندارد مسعولین بیلیاقت
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 0
      من امسال برج دو باز نشسته شدم نه سال هم سختی وزیان اور است یک ریال به حقوقم اضافه نشده چرا اینقدر رو عصابمان راه میرید بی وجدانهای دروغگو
    • استوراقیانس IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      6 1
      لطفا در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان بیشتر گزارش تهیه نمایند . ممنونم
    • مهدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      1 1
      همش خالی بندی ؛؛ دولت پولش کجا بود که بخواد بدهی تامین اجتماعی را بده
    • غلمک IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 0
      سلام‌شفاف‌اعلام‌کنید‌هرنفری‌چقدر‌تعلق‌ میگیره‌نود‌میلیارد‌تومن‌من‌چه‌بدونوم سهم من‌بازنشسته‌چقدر‌میشه؟
    • نانا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 3
      حقوق کارمند های بازنشسته تامین اجتماعی را چند بار اضافه میکنیدیکبار مردادماه بود بجای آنها حقوق کارگران تامین اجتماعی را افزایش بدهید
    • مهدی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      5 0
      همه چیز ۵۰۰درصد گرون شده ولی شما بی حیا ها کمتر از۲۰درصد حقوق بازنشسته تامین اجتماعی رو افزایش دادید با بی شرمی تمام عیار .هر وقت حقوق بازنشسته هم ۵۰۰درصد یعنی ۵برابر افزایش دادید اونوقت تازه حقوق شده حقوق معمولی .
    • علی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 1
      صبحت ها جامع و امیدوارکننده بود ، چه خوب است که کادر اجرائی هم درمحاسبات همسانسازی فاکتور ها و آیتمها ی سنواتی و سخت و زیان آور افراد بازنشسته را دقیقاً محاسبه کنند.باتشکر
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      10 0
      خدا لعنتتون اگر حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی رو باصدتومن ودویست تومن زیاد کنید همسان سازیتون یه قرون و..دوزار باشه خدا ازتون نگذره حقوقهای خودتون بالای ۲۰ میلیون مگراز گرونی اجناس نداری که ده برابر گرون شده حقوق کفاف زندگیمون ونمیده
    • حسن اینانلو IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 1
      امیدواریم قبل عید پرداخت شود و این افزایش شامل حال ازکارافتاده های کلی هم شود وحذف دفترچه ها مشکلی ایجاد نکند چند روز پیش که به آزمایشگاه مراجعه کردم گفتند دفترچه شما اعتبار ندارد وآزاد حساب کردند گفتم که غیرممکنه برگه دفترچه من تابرگه آخر اعتباردارد ومن مستمری بگیرم خلاصه گوش گوش ندادوآزاد حسابکرد
    • امید فردا IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      مرحله ی صدم هم شروع کنید هرمرحله اندک وناچیز ودردی دوا نمیکنه فقط مسکن است
    • ماشاالله IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      انتظار داریم در تنظیم جدول، این بار حق حقوق بگیران میانی، مانند بار قبل پایمال نشود
    • مهرداد IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      دفترچه‌حذف‌شده‌آفرین‌ولی یک‌ساعت‌بایدتوصف‌داروخانه‌بایستیم‌بعدش‌داروخانه‌بگوییداینترنت‌ضعیف‌ علی‌برکت‌الله
    • مصی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 1
      اخه همیشه وام با سود کم برای لشگری و کشوری ۵ برابر حقوق برای بازنشستگان لشگری و کشوری ما این وسط فقط تماشاچی هستیم
      • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
        0 0
        چرا به کارکنان دولت حق مسکن و خوار و بار نمیدهند
    • نارویی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 0
      سلام پدرمن بازنشسته تامین اجتماعی است ده سال سابقه کار و هشتاد سال سن حقوق ما ماهی یک ملیومو سیصد وجمعیت ماهفت نفره است ما حتی خانه هم نداریم به نظر شما این حقوق کفاف نان خالی ما را میکند...خدارا درننطر بگیرید..
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      3 0
      این بودجه برای سال ۱۴۰۰ هست یعنی باید حقوقها نسبت به دستمزد ۱۴۰۰همسان سازی بشه.باز چرا می خوان در سال ۹۹ همسان سازی بکنند؟اینهم دور زدن مجلس هست
    • کارکربینوای مفلس JP ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      2 0
      لااقل دوروزروحرف خودتان وایستید!!!!!چراافزایش حقوقهای کشوری ولشکری 70درصدولی برای بازنشستگان دومیلیون وپانصدتومان حداکثر!!!!
    • رجبعلی اسماعیل پور IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      3 0
      با داشتن هفده ماه جبهه و پانزده درصد ایثار گری باید دو درصد بیمه درمان را پرداخت کنم
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      1 0
      سالاری نشان داده در خصوص همسانسازی مورد اعتماد نیست چرا که درد ورنج بازنشسته ها را درک نمیکند فقط بفکر دو روز ریاست در این سازمان هست
    • ناشناس IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      1 1
      به نظرمن حقوقهای کسانی که بالای ۸ملیون هست رانبایداضاف بکنن به حداقلا بگیرهابیشتراضاف بکنن اینومیگن هم سان سازی
    • محمود شعبانی روچی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      3 1
      هنوز مرحله اول را نگرفتیم
    • ali IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      2 0
      باشلام، انشاالله که حقیقت داشته باشه، فقط خداکنه حق مستمری بگیران تامین و ازکارافتادگان کلی تامین اجتماعی مثل سال 99 ضایع نشه، سال99 فقط 250هزار تومن از متناسب سازی به حقوق من و بقیه ازکارافتادگان کامل تأمین اجتماعی اضافه شد، اوضاع مستمری بگیران هم بهتر ازما نیست. بفکر ما ازکارافتادگان کلی هم باشید.
    • سعیدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      1 0
      .ایا مرحله دوم همسان سازی در سال 1400 شامل همه بازنشستگان میشود؟ این همسان سازی جدای از افزایش سنواتی وسالانه مستمری باز نشستگان است؟ ایا احکام صادره در اسفند ماه وپرداختی متناظر علی الحساب ان شامل همه مستمری بگیران میشود یا خیر؟ .در نهایت میانگین افزایش وحداقل وحداکثر ان چه میزان است ؟.
    • بازنشسته منتظر IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      1 0
      اگه بخشی از ۹۰هزار میلیارد باشه بعید میدونم همانند کشوریها همسانسازی کنند
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      1 0
      سلام همسان سازی حقوق اشتباه است آیا من باید به اندازه نماینده مجلس یا مدیرکل ها حقوق بگیرم. هدف فاصله با حقوق نجومی بگیران است که حل نشد وافزایش سقف 2/5 میلیون تومان را از حقوق شان بر داشتند. مشکل این است حقوق ما به ریال است خرج به دلار. گرانی روز به روز حقوق ما ثابت. پس همسان سازی اشتباه است باید
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      1 0
      پس کی میخوای بریز پول ماه سال که رفت خبررمرگ تون
    • حسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      0 0
      جناب سالاری سال تمام شد باتمسخروخبرخوش مابا نشستگان راآن که برازنده خودتان است فرض نکنید مردحسابی یکسال است دیگر صندوقها می‌گیرند شما آ خبرخوش وعلیالحساب خبرمیدهب
    • بیژن IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      0 1
      اگه قراره علی الحساب واریز کنید خوب واریز کنید تا برای نیاز زندگی خرج بشه امروز 23 اسفند 99 هست وشما 16 اسفند اعلام کردیدچندروز دیگه ... هفت روز گذشته واز واریزتان خبری نیست.....
    • حسین IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      1 0
      ترابخدا یکی صدای منو به گوش سالاری برسونه من با۷۰ درصدمعلولیت ازکارافتاده کلی هستم وآقای سالاری با بهونه تعدادسالهای بیمه پردازی منو ازحداقل بگیران ۳۰ سال خدمت جداکرده وعملا منو نابود کرده آخه مگهمن مقصرهستم که سرده سال دچار حادثه شدم این کارو باما نکنید من همیشه شرمنده زن ودوتا دخترم هستم
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      0 0
      جناب اقای سالاری لطفا قبل از پایان سال 99 به قولتان عمل کنید
    • حسین شعبانپور ایرانیت IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      1 0
      سلام همسانسازی راهرچه زودترپرداخت کرده وماراازنگرانی ها نجات دهید! ! مطمئنماین بار حداقل سه برابردفعه قبل است شایدهم بیشتر چرا؟ برای اینکه بودجه اینبار بیش ازسه برابر مرحله اول است
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      0 0
      ما به تفاوت از مرداد تا اسفند بازنشستگان سخت وزیان اور را خوردید وواریز نکردید حالا دو میلیون وعده داده بودید رسید به ۱۲۰۰ تومان اینم وعده به سال جدید ....بزک نمییر بهار می اد کمبزه وخیار می اد دروغگو و و و و
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      0 0
      همتون کرونا بگییر چقدر وعده دروغ به قشر ابرومند بازنشستگان تامین اجتماعی می دهیید
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      0 0
      پرداخت مابه التفاوت همسانسازی ازمردادماه به اینطرف کی پرداخت خواهدشد؟؟؟
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      0 0
      سلام ایامابه التفاوت همسانسازی ازمردادماه به اینطرفیعنی 8 ماه پرداخت خواهدشدیااینکه برف باریدروش وازیادهارفت
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      0 0
      اینچه قانونی که مدرک اصلا مهم نیست کسی که با مدرک فوق لیسانس بازنشسته با کلاس پنجم باید یکی بشه
    • زينب اسدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      1 0
      چرا دروغ میگن قبل از همسانسازی دودویست میگرفتم الان سهسه دویست با بیست سال حداقل حقوق هم نگرفتم تا کی نخواست دزدی کنید سیر نشدین
    • منصور IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 0
      سلام.حضرات نمیدانم چقدرزمان لازمه جهت اجراهمسانسازی وافزایش حقوق مستمری وبازنشستگان تامین اجتماعی این مبالغی که اعلام میشودیاعیدی وپاداش هیچگونه مبلغی ازدولت یاصندوق ارزی نمیباشه بلکه ازماه بماه کسرحقوق گارگران بوده که الان سربفلک کشیده بدهی دولت بصندوق تامین اجتماعی پرداخت شودتمام مشکلات حل میشود