۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹

صبح امروز؛

انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم برجای گذاشت

 انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم برجای گذاشت

کرمان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انفجار یک منزل مسکونی و مصدوم شدن دو نفر از شهروندان خبر داد.

رضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی احتیاطی و بی توجهی به نکات ایمنی منجر به انفجار شدید و آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۵ و ۴۶ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفند ماه در شهرک مطهری بلوار ایثار اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره دو و هشت در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان علت این حادثه را نشت گاز عنوان کرد و افزود: این انفجار باعث تخریب دو منزل و مصدومیت شدید دو نفر از شهروندان شده است. آتش سوزی رخ داده با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

وی اظهار کرد: دو نفر مصدوم این حادثه دو مرد هستند که یک نفر در اثر سوختگی حاصل از انفجار قبل از ورود آتش نشانان دچار سوختگی شده و یک نفر بر اثر تخریب منزل مسکونی فوقانی سقوط کرده است که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سانحه رانندگی در محور هفت باغ منجر به مرگ یک نفر شد

میرزایی در ادامه بیان کرد: همچنین در ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفند ماه از یک مورد سانحه تصادف واقع محور هفت باغ علوی مطلع شدیم که با توجه به شدت این حادثه و برخورد یک دستگاه خودروی پراید با درخت بلافاصله تیم اطفا حریق، امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به مصدوم و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان در بین آهن پاره‌ها آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج سرنشینان محبوس از داخل خودرو دچار حادثه شده کرده و با انجام موارد ایمنی از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: در این حادثه متأسفانه یک نفر از سرنشینان مجروح و یک نفر جان باخته است.

میرزایی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با رعایت نکات ایمنی سالی بدون حادثه همراه با سلامتی و تندرستی برای خود و خانواده به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 5165489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha