۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

فرماندار رامسر:

۲۵ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در رامسر شناسایی شد

 ۲۵ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در رامسر شناسایی شد

رامسر- فرماندار رامسر با اشاره به شناسایی ۲۵ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان، وضعیت منطقه را نارنجی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه در ایام نوروز با مصوبه ستاد ملی کرونا مسافرت‌ها به شهرهای زرد و آبی مجاز اعلام شد، گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن رامسر شاهد حضور برخی گردشگران بودیم که سبب تحول وضعیت اقتصاد گردید.

وی تصریح کرد: مسافرت‌های نوروزی سبب شیوع و گسترش ابتلاء به کرونا شد و احتمال ورود به پیک چهارم کرونا را در پیش دارد.

فرماندار رامسر آمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان امام سجاد رامسر را ۳۵ نفر عنوان کرد و افزود: وضعیت کرونا در این شهرستان نارنجی است.

محمد آزاد میزان افراد شناسایی شده مبتلا به کرونا انگلیسی را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا کنترل شود.

وی تصریح کرد: تردد خودروها از ۲۲ شب تا ۴ صبح ممنوع است و توصیه می‌شود از ترددهای غیر ضروری و دورهمی ها خودداری شود و در ایام نوروز ۳ هزار خودرو در شهرستان رامسر اعمال قانون شد.

فرماندار رامسر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دور کاری ادارات و ممنوعیت تردد شبانه در اولویت قرار دارد و مردم در این حوزه همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: پوشش ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از دورهمی ها سبب کنترل ویروس کرونا و پیشگیری از تغییر وضعیت نارنجی به قرمز خواهد شد.

کد خبر 5180834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha