۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵

مدیر کل کمیته امداد کرمان:

۵ هزار و ۲۰۰ یتیم بدون حامی در استان کرمان وجود دارند

۵ هزار و ۲۰۰ یتیم بدون حامی در استان کرمان وجود دارند

کرمان - مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: در حال حاضر در استان ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد وجود دارند که بدون حامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به حامیان خیر ایتام و نیکوکاران اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۵۰۶ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

وی افزود: حامیان خیر و نیکوکار در سال ۹۹ بیش از ۸۶ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان در راستای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت نقدی و کالایی کمک کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: هم اکنون ۵۰ هزار و ۳۴۵ حامی، ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را حمایت می‌کنند که از این آمار ۱۱۸ نفر خارج از کشور هستند که ۵۵۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را حمایت می‌کنند.

صادقی تصریح کرد: ۳ هزار و ۴۹۰ حامی در استان کرمان از بین کارمندان دولت در قالب طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» در سال ۹۹ وجود دارند ضمن اینکه در سال گذشته مجموعاً ۷ هزار و ۳۴۱ حامی جذب کمیته امداد استان شدند.

وی گفت: در حال حاضر در استان ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد وجود دارند که بدون حامی هستند لذا از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکاران درخواست دارم تا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و اتصال به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۷۷۰۹ و ۳۲۲۶۸۷۲۶ تماس حاصل نمایند و در طرح اکرام ایتام با کمک‌های مادی و معنوی خود مشارکت و از کمیته امداد استان حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یادآور شد: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق این نهاد است زیرا در این طرح حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی تقویت می‌شود ضمن اینکه به ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها کمک می‌کند.

کد خبر 5180972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha