۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان:

۴۳۷ واحد صنفی و خدماتی در زنجان پلمب شد

 ۴۳۷ واحد صنفی و خدماتی در زنجان پلمب شد

زنجان-معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از زمان اجرای تعطیلی اصناف تاکنون ۴۳۷ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

سرهنگ مرتضی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: استان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارد و در این راستا بازرسی از اصناف با همکاری علوم پزشکی توسط پلیس به جد انجام می‌شود و ۲۹ تیم بازرسی از اصناف را از ساعت ۹ صبح تا هشت شب را بر عهده دارند.

ی اظهار کرد: از زمان اجرای تعطیلی اصناف تاکنون ۴۳۷ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس استان زنجان در راستای کاهش بیماری کرونا ویروس بازرسی از اماکن و واحدهای صنفی را دارد.

عباسی با بیان اینکه از زمان شیوع این بیماری تاکنون بازرسی توسط پلیس اماکن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به خوبی انجام گرفته است، ابراز داشت: پلیس همچنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه پلیس استان در بازرسی از اصناف اقدامات سلبی را در دستور کاری خود دارد، تصریح کرد: مغازه‌های نیمه باز هم پلمب می‌شوند و با سلامتی مردم تعارفی نداریم.

کد خبر 5192570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha