۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۵

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند مطرح کرد؛

انحراف تسهیلات بانکی از ریل تولید/ترک فعل های برخی مدیران

انحراف تسهیلات بانکی از ریل تولید/ترک فعل های برخی مدیران

بیرجند- دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: طبق بررسی‌ها در برخی از موارد تسهیلاتی با عنوان کار تولیدی گرفته شده که بعد مشخص شده محل مصرف آن اصلا ربطی به تولید و تولید کننده نداشته است.

حجت‌الاسلام علی نسایی زهان در گفت و گو با خبرنگارمهر اظهارکرد: تمام همت ما این است که تولید در خراسان‌جنوبی رونق گرفته و موانع کار از بین برود و در این زمینه تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی به دنبال حقوق عامه نیز هستیم، بیان‌کرد: حمایت از تولید در سند تحول قوه قضائیه که در تاریخ سی ام آذرماه ۹۹ به تصویب رسیده است نیز مورد اشاره قرار گرفته است به ویژه اینکه ما در شرایط کنونی با موضوع تحریم، جنگ اقتصادی و شیوع کرونا نیز رو به رو هستیم.

نسایی زهان گفت: متأسفانه در برخی از موارد تسهیلاتی با عنوان کار تولیدی گرفته شده است که بعد از بررسی‌های متعدد مشخص شده محل مصرف آن اصلاً ربطی به تولید و تولید کننده نداشته است.

وی با بیان اینکه ما ترک فعل‌های مدیران را نیز مد نظر داریم، ادامه‌داد: ما به عنوان مدعی العموم و در راستای حفاظت از بیت‌المال از موضوع تسهیلاتی که با نام تولید گرفته شده و در غیر این موضوع مصرف شده نمی‌گذریم و برخوردهایی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به مواردی از حمایت تولید در خراسان جنوبی گفت: در یک مثال کارخانه شمشم منیزیم فردوس در آستانه ورشکستگی کامل قرار داشت که با حمایت مجموعه قضایی به چرخه تولید برگشت.

وی یادآورشد: در سال ۹۹ تعداد ۴۴ واحد تولیدی با حمایت‌های قوه قضائیه احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر 5198745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha