۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴

در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب عنوان شد؛

آموزش در دوران کرونایی تعطیل نشد

 آموزش در دوران کرونایی تعطیل نشد

بناب- فرماندار بناب با بیان اینکه تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است، گفت: آموزش در دوران کرونایی تعطیل نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی عصر امروز یک شنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال جدید با قدردانی از زحمات شبانه روزی معلمان در ایام کرونایی اظهار کرد: علیرغم اینکه مدارس در این ایام به نوعی تعطیل بودند ولی آموزش تعطیل نشد و معلمان عزیز زمان بیشتری را نسبت به ایام کرونایی به امر آموزش اختصاص دادند و در کنار مدافعان سلامت برای کاهش آمار مبتلایان در جامعه کمک کردند.

فرماندار بناب گفت: تلاش‌های مستمر، شبانه روزی و بی وقفه معلمان در امر آموزش‌های مجازی دانش آموزان در دوران تعطیلی مدارس بر اثر شیوع ویروس کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

رئیس شورای آموزش و پرورش بناب با اشاره به جایگاه و اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش از اعضای این شورا خواست از جلسات آتی به صورت کارشناسانه‌تر در این جلسات حضور یابند.

فتحی در ادامه بر ضرورت کاربردی بودن جلسات شورا تأکید کرد.

کرونا مدارس را تعطیل کرد ولی آموزش را نه!

این گزارش حاکی است، مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه کرونا مدارس را تعطیل کرد ولی آموزش را نتوانست تعطیل کند؛ گفت: کرونا علیرغم تهدیداتی که داشت ولی فرصت‌هایی نیز به وجود آورد و ارزش و منزلت و جایگاه معلمان عزیز مشخص شد.

حسین پارسامهر از برنامه ریزی های لازم برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبر داد و گفت: تعداد ۲ هزار و ۳۳ نفر در پایه نهم و یک هزار و ۱۹۴ دانش آموز بنابی در پایه دوازدهم امتحانات حضوری خواهند داشت.

وی افزود: ما به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم دغدغه والدین دغدغه ما نیز هست و اطمینان می‌دهیم این آزمون‌ها را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر مسئولین بهداشتی شهرستان برگزار کنیم.

کد خبر 5213547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha