۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۵

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خبرداد؛

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مباحث و موضوعات این نقشه با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصای و در این کارگروه بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: پس از بررسی استانی این سند برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می‌شود.

میرمحمدی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی تاکید کرد و گفت: این سند آنقدر مهم و با اهمیت است که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه را می‌طلبد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، این سند باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ در استان آماده شده باشد تاکید کرد: تدوین برش استانی این سند، قطعاً یک ضرورت جدی برای نوآوری در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش‌های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضرورت تدوین این سند را ایجاب کرده است.

میرمحمدی، مسائل فرهنگی را زیربنای همه مسائل دانست و افزود: هرگونه هزینه در بخش فرهنگی بزرگترین سرمایه گذاری است و از جهتی با توجه به اهمیت و خاصیت موضوع در این خصوص همت و عزم همگانی را می‌طلبد.

کد خبر 5232537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha