۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۱۹۴۲ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

فعالیت ۱۹۴۲ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود دارد که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مدت تبلیغات ریاست جمهوری ۲۰ روز است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه دارد، بر این اساس تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا ساعت هفت صبح پنجشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ قانونی است و بعد از آن با هرگونه تبلیغات نامزدها برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر، افزود: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی تعریف شده که بر این اساس تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی تصریح کرد: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود داشته که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

وی با اشاره به بازه زمانی رأی‌گیری گفت: اخذ رأی از هفت صبح تا پنج عصر روز جمعه ۲۸ خرداد ادامه دارد که با اختیار وزیر کشور تا ساعت ۲۴ می‌تواند ادامه داشته باشد.

بالایی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه الکترونیکی است، ادامه داد: سامانه‌ای به نام انتخاب ایران برای مردم در نظر گرفته شده که متن و فایل‌های آموزشی مربوط به نحوه دسترسی به اسامی و کد نامزدها را بارگذاری کرده و نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی را نمایش می‌دهد.

کد خبر 5236646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha