۳ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۷

دادستان عمومی انقلاب اراک:

حمایت از تولید در دستور کار مجمع نمایندگان استان مرکزی قرار گیرد

حمایت از تولید در دستور کار مجمع نمایندگان استان مرکزی قرار گیرد

اراک- دادستان عمومی انقلاب اراک گفت: حمایت از تولید باید در دستور کار نمایندگان استان قرار گیرد و دستگاه قضایی نیز در این رابطه حمایت لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع اله قربانی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای قضائی استان مرکزی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه کار دستگاه قضا رعایت بی طرفی است، اظهار کرد: از جمله مشکلات در راستای اجرای احکام در حوزه حفاری غیرمجاز و خلع ید از کاربری‌های تعریف شده، قانونی است که نیاز است نمایندگان مجلس در این خصوص حمایت لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: حمایت از تولید نیز می‌بایست در دستور کار نمایندگان استان قرار گیرد و دستگاه قضا نیز در این رابطه حمایت لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه این نشست حجت الاسلام قاسم عبدالهی یکی از اعضای شورای قضائی استان مرکزی تاکید کرد: باید در استان مدیران انقلابی و جهادی و هماهنگ روی کار بیایند، معضل دولت فعلی کار نکردن مدیران ناکارآمد بود که این مهم باید در دولت آتی رفع و مورد توجه قرار گیرد، سه قوه باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی گفت: با شروع طرحی که در مجلس به عنوان رفع موانع تولید کشاورزی مطرح شده، استنباط بنده بر این است که این طرح جامعیت کافی در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی را ندارد و باید سیاست گذاری آب در این طرح دیده شود لذا نیاز است ابتدا تمام قوانین در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5243542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha