۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

با اعلام معاونت علمی؛

چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری در روسیه راه اندازی شد

چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری در روسیه راه اندازی شد

معاونت علمی و فناوری اعلام کرد خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در روسیه گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، چهارمین خانه نوآوری و فناوری صادرات ایران‌ساخت امروز با حضور مهدی قلعه‌نوی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه و سیروس وطن خواه رئیس مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در این کشور گشایش یافت تا تعاملات فناورانه میان آنها افزایش یابد.

پیش از این چین، کنیا و سوریه میزبان خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت بودند و امروز با گشایش این مرکز در بهترین نقطه تجاری و اقتصادی شهر مسکو، تعداد این خانه‌های نوآوری و صادرات به عدد ۴ رسید تا با وجود تحریم‌ها، تعاملات فناورانه ایران با دیگر کشورها توسعه یابد و توانمندی‌های تخصصی و دانشی ایرانیان به بازارهای جهانی برسد.

این خانه در روسیه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت بخش خصوصی، ایرانیان مقیم روسیه به عنوان کارگزاران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعامل سفارت و دفتر رایزنی ایران در روسیه راه‌اندازی شد.

گشایش خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت در این کشور، تسهیل‌گر صادرات محصولات کشورمان به روسیه است. این خانه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانش‌بنیان‌های ایرانی را در اختیار این کشور قرار می‌دهد.

کد خبر 5261593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha