۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

در پیامی انجام شد؛

تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان «کریم بخش»

تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان «کریم بخش»

رشت- استاندار گیلان در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام «کریم‌ بخش» پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام داود، حمزه، مسلم و جانبازان سرافراز حر، حبیب، خلیل و آزاده سلحشور علی‌اصغر کریم‌بخش پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

رحلت بانوی مؤمنه و قهرمان‌پرور، حاجیه خانم طاهره پور بخشی مادر گرانقدر شهیدان والامقام داود، حمزه، مسلم و جانبازان سرافراز حر، حبیب، خلیل و آزاده سلحشور علی‌اصغر کریم بخش در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این مادر مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدر و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

کد خبر 5285192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha