۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸

انواع لوستر مدرن ارزان قیمت

انواع لوستر مدرن ارزان قیمت

دکورشاپ زیر مجموعه کمپانی چشمه نور با قدمتی ۳۰ ساله است که برای راحتی بیشتر شما، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لوسترهای مدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از انواع آویز و لوستر می‌باشند که برای نورپردازی در محیط‌هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کاربرد دارند و برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها، شاخه‌های پر از حباب‌های مجلل وجود نداشته و سادگی در آن حرف اول را می‌زند. علاوه براین، استفاده از طرح‌های کاملاً مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر به چشم می‌خورد.

وزن لوسترهای مدرن

لوسترهای مدرن به دلیل طراحی ساده ای که دارند و همچنین جنس بدنه ای که دارند از وزن سبک تری نسبت به لوستر های دیگر برخوردار هستند؛ البته این سبک از لوستر در مدل‌های کریستالی نیز تولید می‌شوند که درخشش و فرم خاص خود را نمایان می‌کنند.

نوع لامپ و روشنایی در لوسترهای مدرن

در لوستر مدرن هم می‌توان از لامپ‌های E27 و یا E14 استفاده کرد اما یکی از مشخصه‌هایی که این لوستر را توسط آن می‌شناسند نوارهای روشنایی اس ام دی (SMD) هستند.

اس ام دی ( SMD) چیست؟

عبارت مخفف SMD از SURFACE MOUNTED DEVICE که به قطعات نصب شده روی سطح می‌باشد، گفته می‌شود؛ در تکنولوژی SMD اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم می‌شوند و برد آن‌ها ضخامت بسیار کمی دارد. در واقع اس ام دی نوع جدیدی از لامپ ها می‌باشد که در واقع زیرمجموعه لامپ‌ های ال ای دی هستند و شکل و شمایل و کارایی آن‌ها نسبت به این لامپ‌ها متفاوت بوده و از نور بسیار بیشتری نسبت به لامپ ‌های ال ای دی برخوردار هستند.

این نوع لامپ همچنین حرارت بسیار پایینی داشته و هیچ آسیبی به صفحات استیل لوستر وارد نمی‌کند و گرمایی نیز نداشته و ۵ برابر وات خود روشنایی دارند؛ این لامپ‌ها از نظر رنگی سه مدل آفتابی و مهتابی و ترکیبی دارند که نوع ترکیبی آن هر دو رنگ آفتابی و مهتابی را با هم داخل خود دارد که به صورت جداگانه نیز می‌توان از هر رنگ آن استفاده کرد.

این نوع لامپ‌ها برای روشنایی و کار کردن همانند لامپ‌های ال ای دی نیاز به ترانس دارند که نوع بدون ترانس آن‌ها نیز داخل بازار وجود داشته و با جریان مستقیم برق کار می‌کنند و دیگر نیازی به ترانس ندارد.

مزایای لامپ SMD در لوستر مدرن

۱ - روشنایی و نورپردازی یکنواخت و ملایم و بدون تیرگی در لامپ‌های SMD

به دلیل این که نورپردازی لامپ‌های ال ای دی بیش از اندازه متمرکز بود و خوب پخش نمی‌شد از این جهت لامپ SMD این مشکل را برطرف کرد. لامپ SMD دارای زاویه ۱۲۰ درجه می‌باشند که زاویه‌ای بیشتر از لامپ‌های هالوژن است که در نتیجه فضای بازتر و بهتری را پوشش می‌دهند.

۲ - طول عمر طولانی‌تر نسبت به لامپ‌های LED

هزینه‌های تعمیر و نگهداری این لامپ‌ها بسیار کم است و در صورت ایجاد عیب، کل برد دستگاه را می‌توان با هزینه کمی تعویض نمود.

۳ - کاهش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در لامپ SMD

SMD نور را با کیفیت بالا اما با مصرف انرژی پایین ارائه می‌دهد و این از دیگر مزایای این نوع لامپ‌ها محسوب می‌شود.

۴ - عدم تولید گرما و حرارت کم در لامپ‌های SMD

SMDها به دلیل زیبایی، صرفه جویی در مصرف و کیفیت بالای نور دهی مصارف زیادی دارند و امروزه در تولید بسیاری از ابزار آلات نورپردازی مورد استفاده‌اند؛ ابزارآلاتی چون مهتابی‌ها، چراغ‌های سقفی و پنل ها. همچنین لامپ‌های SMD به علت کاربردهای زیادی که دارند، در تمامی مکان‌ها از قبیل فروشگاه‌ها، واحدهای مسکونی، شرکت‌ها و فضاهای دیگر استفاده می‌شود.

انواع لوستر مدرن

از انواع لوستر جدید و مدرن می‌توان مدل‌های مخصوص میز ناهارخوری را نام برد که جزو لوسترهای کریستالی مدرن با جنس بدنه ی فلزی می‌باشد. این نوع لوستر از قیمت اقتصادی و نسبتاً خوبی برخوردار است و از انتخاب‌های پرطرفدار خانواده‌های ایرانی است.

این لوسترهای مدرن دارای سه حالت روشنایی به صورت نور آفتابی، نور مهتابی و در حالت سوم ترکیب این دو نور می‌باشد؛ وزن این لوستر ۱۴ کیلوگرم و با ابعاد ۸۰×۳۰ و با ارتفاع ۸۰ سانتی متر است.

لوسترهای مدرن اتاق و پذیرایی: این لوسترها ابعاد بزرگ‌تر و همچنین میزان روشنایی بیشتری نیز دارند. لوستر مدرن اتاق و پذیرایی اغلب به صوررت دو و یا سه حلقه می‌باشد.

نکته پایانی

باید در زمان خرید لوستر مدرن، فضایی را که می‌خواهیم نورپردازی کنیم در نظر بگیریم، در ساخت لوسترهای مدرن از لامپ‌های فوق کم ‌مصرف و با کیفیت و نور عالی استفاده می ‌شود. وسایل روشنایی امروزی معمولاً دارای ریموت کنترل برای تنظیم میزان نور هستند. انواع لوسترها در بازه ‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند؛ چرا که از طراحی‌های متنوعی در ساخت این کالا استفاده می‌شود.

لوستر ارزان از کجا تهیه کنیم؟

با همه این صحبت‌ها ممکن است انتخاب برایتان سخت شده باشد؛ یکی از سایت‌های معتبر که امکان خرید اینترنتی را برایتان ایجاد کرده است، دکورشاپ است که زیر مجموعه‌ی کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله می‌باشد که برای راحتی بیشتر شما، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است. با خیال راحت سفارش دهید!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5296257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha