۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

فرمانده سپاه البرز:

هفته‌های آتی جامعه هدف بیشتری در البرز واکسینه می‌شوند

هفته‌های آتی جامعه هدف بیشتری در البرز واکسینه می‌شوند

کرج - فرمانده سپاه البرز گفت: هفته‌ آینده جامعه هدف بیشتری از ساکنان استان در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سید الشهدا (ع) شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان به ویژه بسیجیان اقدامات بسیار خوبی برای مهار کرونا در شهرستان نظرآباد رقم خورده است.

وی با اشاره به اجرای فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در پیک پنجم کرونا طغیان ویروس به مراتب نسبت به پیک‌های گذشته شدیدتر است و متأسفانه تعداد زیادی از هموطنان را از دست می‌دهیم و خانواده‌های بسیاری داغدار می‌شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: به همین منظور سپاه و بسیج که یک نهاد مردمی است، برای خدمت به مردم به ویژه کمک به شبکه بهداشت و درمان وارد عرصه شد و اقدامات خوبی درباره این امر رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی دو هدف نخست قطع زنجیره انتقال ویروس دنبال می‌شود، خاطر نشان کرد: براین اساس یک هزار پایگاه بسیج در استان به پایگاه سلامت تبدیل شده است.

سردار حیدرنیا ادامه داد: این پایگاه‌ها به صورت قرارگاه محلی در هر محله با کمک شبکه بهداشت هر شهرستان تمامی خدمات مورد نیاز برای بیماران کرونایی اعم از دارو، بسته حمایتی، بهداشتی و حتی اکسیژن به صورت امانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی گفت: دومین هدف کمک به مجموعه شبکه بهداشت و درمان استان و شهرستان‌ها برای واکسیناسیون سراسری است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه در هفته‌های آتی واکسن زیادی تهیه و جامعه هدف و سن‌های پایین‌تر در استان البرز واکسینه می‌شوند، اظهار کرد: بر این اساس مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در البرز راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: امروز از دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آمد. تمام مسئولین در شبکه بهداشت، اعضای شورای تأمین و بسیجیان با هدف اجرای طرح شهید سلیمانی پای کار این مأموریت خطیر آمدند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: مطمئناً اگر این هم افزایی بین تمام دستگاه‌ها صورت بگیرد، یقیناً توان ما به مراتب بیشتر از قدرت ویروس و بیماری خواهد بود.

وی متذکر شد: به هم استانی‌ها قول می‌دهم، تمام مسئولین و برادران و خواهران در سپاه و بسیج تا مرحله نهایی ریشه کن شدن ویروس در کنار آنها قرار خواهند داشت.

کد خبر 5296552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha