۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

پایان شرارت‌های اشرار مسلح در ایرانشهر/۴ نفر دستگیر شدند

 پایان شرارت‌های اشرار مسلح در ایرانشهر/۴ نفر دستگیر شدند

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴ شرور مسلح و عامل شرارت‌های سریالی با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود چهار شرور مسلحی را که با شرارت‌های سریالی باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان شده بودند شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفا این اشرار تلاش گسترده‌ای برای به دام انداختن آنها آغاز شد. تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت صبح روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف دو قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت‌نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این اشرار است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

کد خبر 5307462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha