۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۲۱

سفیر ایران در عراق خبر داد؛

لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به عراق

لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به عراق

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: پیرو پیگیری‌هایی که انجام شد، امروز در ایام میلاد خجسته پیامبر اسلام دو کشور ایران و عراق موافقت کردند که مسافرین و زوار دو کشور بدون اخذ ویزا از طریق پرواز وارد دو کشور شوند.

وی افزود: بنابراین لازم بود که بنده این خبر را در این ایام مبارک به مردم عزیز ایران و نیز مردم عراق عرض کنم که برای اینکه با هواپیما وارد جمهوری اسلامی ایران شوند و یا مردم عزیز ما وارد کشور عراق شوند، از این پس نیازی به اخذ ویزا ندارند و فقط با در اختیار داشتن گذرنامه رسمی کشور خودشان و حفظ پروتکل‌های بهداشتی که اعلام شده، می‌توانند سفر خودشان را با موفقیت انجام دهند. تست کرونا هم حتماً باید داشته باشند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ادامه داد: ممکن است سوال کنند که اگر کسی با هواپیما وارد عراق شد، آیا از طریق مرز زمینی می‌تواند به ایران برگردد، که پاسخ این است که بله، می‌تواند برگردد.

کد خبر 5335880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      1 0
      پول داران هم دنیاشان بهشت است هم آخرت
    • حسن IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      0 0
      سلام واقعا متاسفیم همه چیز مال پولدارهاست اگر من که استطاعت سفر با هواپیمای گران را ندارم بخواهم با ماشین و از مرز زمینی برای زیارت عتبات وارد عراق شویم باید ویزا بگیرم . خدایا خودت به داد برس