۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷

استاندار تهران:

منابع مالی برای تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در پایتخت تامین شود

منابع مالی برای تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در پایتخت تامین شود

تهران- استاندار تهران با تاکید بر تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: باید تدابیری برای تامین منابع مالی این طرح اتخاذ و هر چه زودتر شیوه اجرای آن نهایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه عادی انگاری در خصوص کرونا سم مهلکی است که در زمان شیب نزولی بیماری می‌تواند نگرانی‌ها را افزایش دهد اظهار داشت: در حال حاضر شاهد شیب نزولی بیماری هستیم که قطعاً نیازمند تشدید کنترل‌ها و مراقبت‌ها می‌باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه برای تزریق دُز سوم مختص افراد بالای ۶۰ سال باید تمهیدات لازم اجرا شود گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تزریق دُز سوم مورد تأکید است چرا که بر اساس گزارش‌ها بیشتر فوت‌ها برای افراد بالای ۶۰ سال بوده و در این راستا باید دانشگاه‌های علوم پزشکی به جدیت این موضوع را دنبال کنند.

وی با تاکید بر تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی بیان داشت: باید تدابیری اتخاذ شود که برای اجرای این طرح منابع مالی تأمین و هر چه زودتر شیوه اجرای این طرح نهایی شود و اقدامات لازم را آغاز کنیم.

منصوری در ادامه در خصوص حمل و نقل عمومی در تهران برای زمان قبل و بعد از کرونا افزود: پیش از شیوع کرونا روزانه چهار میلیون نفر از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردند و پس از کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی به یک میلیون نفر رسیده است. این اقدامی بود که توسط خود ما انجام شد اما از طرفی محدودیت‌های شبانه و بازگشایی مدارس همگی موجب تشدید ترافیک در تهران شده است.

استاندار تهران در خصوص انتشار اخبار غلط در فضای مجازی عنوان داشت: از دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌خواهیم که با رصد این فضا موارد را به ما منتقل کنند ما نیز به همراه ناجا با چنین مواردی برخورد خواهیم کرد.

وی از بازگشایی دانشگاه‌ها از آذرماه خبر داد و گفت: شهر در حال برگشت تدریجی به زندگی عادی است اما کلاس‌های درس باید با حضور ۲۰ یا ۳۰ نفر برگزار شود و در این خصوص نگران هستیم، و باید به صورت تشویقی تزریق واکسن دانش‌آموزان را دنبال کنیم.

کد خبر 5347028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha