۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

واکسیناسیون ۷۱ درصدی جمعیت روستایی کرمانشاه

واکسیناسیون ۷۱ درصدی جمعیت روستایی کرمانشاه

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه از واکسیناسیون ۷۱ درصدی جمعیت روستایی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه تاکنون ۷۵.۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۷۵.۲ درصدی جمعیت هدف شهرستان کرمانشاه، افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۴۲ دز واکسن کرونا در شهرستان کرمانشاه تزریق شده که ۶۷۴ هزار و ۲۹۴ هزار نفر در نوبت نخست و ۴۷۳ هزار و ۳۰۵ نفر در نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۷۱ درصد جمعیت روستایی شهرستان کرمانشاه تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: از آغاز واکسیناسیون ۱۴۵ هزار و ۹۶۴ نفر از جمعیت روستایی شهرستان کرمانشاه برای دریافت واکسن کرونا اقدام کرده‌اند.

رنجبر خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه ۴۲۳ هزار و ۲۲۲ تست پی سی آر توسط مراکز درمانی گرفته شده که ۳۶ هزار و ۸۲۳ مورد آن مثبت و منجر به بستری در مراکز درمانی کرمانشاه شده است و همچنین در این مدت یک هزار و ۵۶۰ نفر نیز بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کردند.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای مهم برای مقابله و کنترل بیماری کرونا موضوع واکسیناسیون بوده که طرح ضربتی و نهضت فراگیر تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه آغاز شده که تمام بهیاران و مدیران موظف به بسیج تمام امکانات برای همکاری با مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برای تکمیل کردن واکسیناسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: ارائه خدماتی از قبیل توزیع آرد و نهاده‌های روستایی و… در صورت عدم تزریق واکسن کرونا به روستاها قطع خواهد شد و در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه و روستاهای پشته کبود، زرده شیخ و پیچک تپه نوبت اول تزریق واکسن به صورت کامل و نوبت دوم ۹۵ درصد انجام گرفته است.

کد خبر 5351106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha