۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۹

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۲۵۰ کودک تحت پوشش بهزیستی زنجان نیاز به حامی دارند

۲۵۰ کودک تحت پوشش بهزیستی زنجان نیاز به حامی دارند

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۲۵۰ کودک نیازمند زنجانی، چشم انتظار حامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی قیداری گفت: ۲۵۰ کودک نیازمند، چشم انتظار حامی هستند که خیرین زنجانی می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی، حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را بر عهده بگیرند.

وی اظهار کرد: طرح حامی با هماهنگی دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و همکاری خیرین اجرا می‌شود و خیرین می‌توانند با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به ماهیت طرح حامی، به لحاظ ایجاد ارتباط مستقیم خیرین با مددجویان و مشاهده مشکلات موجود و همچنین اثربخشی کمک‌های صورت گرفته، استقبال از این طرح در استان در حال افزایش است.

محمدی قیداری همچنین با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیرین جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی جمع آوری و جهت کمک هزینه درمان، معیشت، تحصیل، اشتغال، تامین جهیزیه و … مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اهدا کمک‌های خیرین به صورت نقدی غیرنقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی بوده است، اظهار داشت: طی ۶ ماهه اول امسال بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، نزدیک به هشت میلیارد تومان غیرنقدی و بیش از یک میلیارد و چهار میلیون تومان کمک خدماتی به بهزیستی رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به ثبت ۲۵۰ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه توسط مددجویان تحت پوش استان، خاطرنشان کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه جزو درخواست‌های بهزیستی در سفر رییس جمهوری اعلام شده است.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه ۹۰ هزار و ۵۴۰ مددجو تحت پوشش بهزیستی استان هستند، ابراز داشت: این تعداد ۲۹ هزار و ۷۷۱ خانوار را شامل می‌شود که حدود ۱۵ هزار از مددجویان مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

کد خبر 5353872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha