۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برف روبی ۱۵۶ کیلومتر از محورهای گیلان

برف روبی ۱۵۶ کیلومتر از محورهای گیلان

رشت- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی دو روز گذشته ۱۵۶ کیلومتر از محورهای استان گیلان برف روبی شده است.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف طی دو روز گذشته در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: در این مدت محورهای سیاهکل-دیلمان، اسالم - خلخال، پونل - خلخال، بلوردکان - خصیب دشت، شفت - امامزاده اسحاق، شفت - امامزاده ابراهیم، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله، حشمت آباد - قوشه لانه، زیاز - شوک رودسر - لات محله سفیدپوش شده بودند.

وی با بیان اینکه در برخی محورهای بارش برف تنها سطح جاده را سفیدپوش کرده بود، افزود: محور پونل - خلخال با ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر بارش بیشترین بارش ها را داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه از شامگاه گذشته بارش برف در محورهای کوهستانی استان قطع شده است، گفت: در این مدت راهداران با حضور در این محورها اقدامات لازم برای بازگشایی و برف روبی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۵۶ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان گیلان برف روبی شده است، اضافه کرد: حجم برف روبی انجام شده ۱۷۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب است.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر شرایط در محورهای کوهستانی استان گیلان عادی و تردد با احتیاط در حال انجام است.

کد خبر 5354387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha