۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷

آخرین فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ در آذر ۱۴۰۰

آخرین فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ در آذر ۱۴۰۰

برای مشاهده لیست شرکت هایی که این هفته استخدام دارند، کافی است به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام این آگهی‌ها را بررسی و ارزیابی کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران برای جذب افراد با استعداد بازار کار، آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند. در میان این شرکت‌ها نام‌هایی مانند زرین رویا، دیجی کالا، ایرانسل، نستله، مپنا، های وب، اسنپ، کارگزاری مفید، زیتل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر دیده می‌شود که برای مشاغلی مانند برنامه نویسی، مدیر بازاریابی، کارشناس فروش، طراح گرافیک، کارشناس جذب و استخدام، حسابدار، تحلیل‌گر داده و موارد بسیار دیگر آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند.

برای مشاهده لیست شرکت هایی که این هفته استخدام دارند، کافی است به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام این آگهی‌ها را بررسی و ارزیابی کنید. از آنجایی که تنوع شغلی در میان این آگهی‌ها بسیار زیاد است، به همین خاطر می‌توانید متناسب با رزومه و میزان سابقه کاری که دارید، برای فرصت‌های شغلی مناسب خود رزومه ارسال کنید.

چه گروه‌های شغلی در این آگهی‌های هستند؟

آگهی‌های شغلی منتشر شده در ایران تلنت محدود به افراد و مشاغل خاص نمی‌شود و به همین خاطر امکان ارسال رزومه برای افراد در حرفه‌های مختلف وجود دارد. برخی از پرتکرارترین فرصت‌های شغلی که در آگهی‌های استخدامی ایران تلنت دیده می‌شود به شرح زیر است:

کارشناس مالی بازرگانی

کارشناس خرید

کارشناس پشتیبانی فروش

متخصص شبکه‌های اجتماعی

مدیر روابط عمومی

مدیر محصول

حسابرس فرآیندهای مالی

کارشناس برنامه‌نویسی نرم‌افزار

کارشناس مخابرات

مهندس شبکه

توسعه‌دهندۀ ارشد فرانت اِند

مسئول دفتر

دستیار اجرایی

کارآموز حقوقی

متخصص ارشد سئو

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تنها در بخش کوچکی از آگهی‌های استخدامی، تنوع مشاغل دیده می‌شود و حتی علاوه بر سمت‌هایی مانند مدیریت، کارشناس ارشد و کارشناس، به کارآموز نیز نیاز است. اما این نکته را فراموش نکنید که ممکن است شغل مورد نظر شما و در شرکت مد نظر شما تنها در این ماه آگهی شغلی داشته باشد؛ بنابراین این فرصت را از دست ندهید و همیشه سعی کنید در میان اولین‌ها باشید.

با مراجعه به صفحه آگهی استخدام و فرصت های شغلی شرکت‌ها در ایران تلنت می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه‌مند هستید، درخواست ارسال کنید.

چه شرکت‌های در ماه شهریور آگهی استخدامی دارند؟

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بسترها برای انتشار آگهی‌های استخدام در ایران، وب‌سایت ایران تلنت بوده و است. از این رو، شرکت‌های بزرگ باز هم فرصت‌های شغلی خود را در ایران تلنت معرفی کردند و در این پلتفرم به دنبال افراد متخصص و با استعداد بازار کار هستند. برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:

ایرانسل

اسنپ

دیجی کالا

گروه مپنا

های وب

گروه سولیکو

ایران‌تلنت

کارگزاری مفید

زرین رویا

نستله ایران

داروسازی دکتر عبیدی

سفرهای علی بابا

گروه صنعتی و پژوهشی زر

یونیلیور

و شرکت‌های بزرگ دیگر که مطمئنا تمام نام‌ها را نمی‌توان در قالب یک مقاله عنوان کرد. اگر دوست دارید تا در این شرکت‌ها مشغول به کار شوید، همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید و برای آگهی مناسب با رزومه خود درخواست ارسال کنید.

چه افرادی می‌توانند برای فرصت‌های شغلی رزومه ارسال کنند؟

در فرصت‌های شغلی منتشر شده سابقه کاری، مدرک تحصیلی، مهارت، سطح زبان و سمت شغلی به صورت متعادل تقسیم شده و به همین خاطر، این امکان برای تمام افراد فراهم است که بتوانند برای استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران اقدام کنند. با اقدام سریع می‌توانید شما یکی افرادی باشید که قرار است در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ ایران مشغول به کار شود. با شرایط زیر می‌توانید آگهی شغلی مناسب خود را پیدا کنید:

دانشجوی تازه فارغ التحصیل

کارجویان با سابقه کم

کارجویان باتجربه

مدیران باسابقه

مدیران عامل

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

به عنوان اولین کار و برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی در آذر ۱۴۰۰ اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی در حیطه‌های مختلف، آگهی‌های شغلی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید.

ایران تلنت برای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5357748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha