رئیس تشکیلات خودگردان در گفتگویی اعلام کرد؛

محورهای دیدار محمود عباس با پوتین

محورهای دیدار محمود عباس با پوتین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به محورهای دیدار فردای خود با ولادیمیر پوتین اشاره کرد و به تعریف و تمجید از رئیس جمهوری روسیه و نقش این کشور در منطقه و جهان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به محورهای دیدار فردای خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اشاره کرد.

وی در گفتگو با اسپوتنیک گفت که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در جریان دیدار روز ۲۳ نوامبر جاری راههای احیای روند سیاسی را به ویژه با توجه به اینکه مسکو حامی راهکار دو دولتی است، مورد رایزنی قرار خواهد داد.

محمود عباس اعلام کرد: این سفر همچنین از این حیث اهمیت دارد که روسیه یکی از طرفهای کمیته چهارجانبه و عضو دائم در شورای امنیت است و روابط ویژه ای با همه طرفهای منطقه ای دارد و تاثیر زیادی بر منطقه ما دارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه تاکید کرد: ما از حمایت روسها در تلاشهایمان در این زمینه اطمینان داریم. طرف روسی را در جریان آخرین تحولات قرار خواهم داد و اینکه چگونه می توان به راهکاری مبتنی بر قطعنامه های مشروع بین المللی دست یافت.

وی همچنین بررسی موضوعات مورد اهتمام مشترک منطقه ای و بین المللی و روابط میان فلسطینی ها و روسیه را از دیگر محورهای دیدار خود با پوتین دانست.

عباس گفت: ما برای مشورت با پوتین به روسیه می رویم و این تاکیدی بر اهمیت نقش روسیه در عرصه بین المللی است.

کد خبر 5358073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha