۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴

وزیر علوم؛

بازنگری ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران در اولویت قرار دارد

بازنگری ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران در اولویت قرار دارد

وزیر علوم از بازنگری در ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران در اولویت و دستور کار مدیران این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در جلسه‌ای با حضور محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، از ایثارگران حوزه ستادی وزارت علوم تجلیل شد، در این جلسه نمایندگان جامعه ایثارگران حوزه ستادی وزارت علوم، به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را برای رفع این مشکلات ارائه کردند.

بازنگری در ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران، تسریع در امور تبدیل وضعیت استخدامی آنان، استفاده از توان و ظرفیت علمی و تخصصی آنان در بخش‌های مختلف ستادی و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و فداکاری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی از جمله مواردی بود که توسط نمایندگان ایثارگران مطرح شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در این جلسه ضمن ارج نهادن به شأن و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از آنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند نظام آموزش عالی یاد کرد و گفت: بازنگری در ساختار تشکیلات سازمانی امور ایثارگران در اولویت و دستور کار مدیران این وزارتخانه قرار دارد و با اعتقادی که به اصل تکریم و توجه به این قشر در بدنه مدیریتی وجود دارد، قطعاً پیگیر مسائل و مشکلات مبتلا به خواهیم بود.

در حوزه ستادی وزارت علوم، تعداد ۱۳۲ نفر از کارکنان و اعضای هیأت علمی جزو خانواده‌های ایثارگران هستند. در پایان این جلسه از تعدادی از نمایندگان خانواده‌های ایثارگران که در جلسه حضور داشتند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 5365193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha