۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

فرمانده مرزبانی کردستان خبر داد؛

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از مرزهای کردستان

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از مرزهای کردستان

سنندج- فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای استان با اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعارف سپهری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: طرح عملیاتی رعد شش به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای شهرستان‌های بانه و مریوان اجرا شد.

وی افزود: خوشبختانه این طرح عملیاتی توفیقات چشمگیری داشت و مرزبانان جان بر کف مرزبانی ناجا در استان کردستان موفق شدند ۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۵۶۸ رأس دام سبک و سنگین قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان اعلام کرد: در قالب همین طرح ۳۸ هزار و ۶۷۴ لیتر سوخت، دو هزار و ۱۸۰ ثوب البسه، ۹۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۶۸ دستگاه کارت خوان، ۵۵۰ قطعه تجهیزات تلفن همراه و اقلامی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.

سپهری از دستگیری ۳۳ قاچاقچی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: عزم مرزبانان استان در راستای مقابله با قاچاق کالا جدی بوده و تمام توان خود را در راستای مقابله با این پدیده شوم به کار خواهند گرفت.

کد خبر 5369909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha