۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

چیدمان مبل راحتی و استیل در کنار هم

چیدمان مبل راحتی و استیل در کنار هم

برای داشتن دکوراسیونی شیک باید در مورد چیدمان مبل راحتی و استیل در کنار هم اصولی را رعایت کنید و نکاتی را بدانید. با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر متراژ خانه شما بزرگ است و می‌خواهید از چندین سری مبل در خانه خود استفاده کنید بهتر است در انتخاب و تناسب رنگی و هارمونی آن‌ها دقت کنید. یکی از انواع ست مبلمانی که در پذیرایی‌های بزرگ به چشم می‌خورند؛ مبل استیل و راحتی است. اما برای داشتن دکوراسیونی شیک باید در مورد چیدمان مبل راحتی و استیل در کنار هم اصولی را رعایت کنید و نکاتی را بدانید. با ما همراه باشید.

هر انچه که باید در مورد مبلمان راحتی و استیل بدانید

مبلمان راحتی جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین مبل‌هایی هستند که امروزه در دکوراسیون منازل خانواده‌های ایرانی و در سطح جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان طور که از نامشان پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار هستند. خرید مبل راحتی به دلیل تنوع رنگی و مدل‌های مختلف بسیار آسان‌تر از سایر مبلمان است. در مقابل مبلمان استیل، مبل‌هایی هستند که در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. زیرا حکاکی چوب مبلمان باید در ابعاد و مقیاس بزرگ‌تری انجام شود تا این هنر بدیع و اصیل زیبایی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشد. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه‌های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان با مبلمان راحتی بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

انواع مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی هستند و شما می‌توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام‌های متفاوتی دارند اما می‌توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل‌های دیگر مبلمان راحتی فقط نام‌های متفاوتی دارند. بیشتر آن‌ها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان ال معمولاً همین ساختار را دارند اما به صورت پیوسته در کنار هم قرار می‌گیرند.

انواع مبلمان راحتی

مبل‌های استیل و راحتی را چطور بچینیم؟

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اصل رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. مبلمان راحتی نیز باید همرنگ باشند یا تضاد رنگی داشته باشند تا فضا با هارمونی زیبا و اصیل دیده شود. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری نیز دقت کنید.

کدام مبلمان برای خانه ما بهتر است؟

در زندگی امروزی باید جسارت انتخاب‌های خلاقانه را داشت. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند شما هستید این احساس راحتی و آرامش می‌تواند با انتخاب مناسب و چیدمان مبل راحتی و استیل کسب شود. مبل‌های راحتی چون تنوع رنگی متفاوتی دارند گزینه‌های بیشتری را در پیش روی شما قرار می‌دهند. مبل‌های استیل نیز طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند که باید نوع مناسب ان را انتخاب و خریداری کنید.

مبل استیل و راحتی برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل و راحتی را در کنار هم در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگ‌تر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند. این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد. استفاده از ست مبلمان راحتی در کنار این مبلمان، برای استفاده روزمره و دائمی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

چیدمان مبل استیل و راحتی در خانه‌های کوچک

اگر تصمیم دارید که از مبلمان استیل برای فضای کوچک خانه یا در آپارتمان‌ها استفاده کنید بهتر است که از مبلمان استیلی که ظریف‌تر کار شده‌اند، استفاده کنید. زیرا مبلمانی که پرنقش و نگار هستند باعث کوچک‌تر نشان دادن خانه شما می‌شوند. در مقابل اگر مبلمان استیل شما رنگ‌های روشن از مدل‌های جدید انتخاب شوند می‌توانند دکور خانه شما را بسیار شیک و خاص جلوه دهند.

چیدمان مبل استیل و راحتی در خانه‌های کوچک

چطور با مبلمان راحتی دکوری شیک داشته باشیم؟

مبلمان از اعضای اصلی اثاث خانه به شمار می‌روند. چیدمان مبل راحتی تاثیر و اهمیت بیشتری نسبت به سایر لوازم خانه دارد. به همین اگر اثاث خانه را با توجه به مبلمان انتخاب کنیم؛ بهتر است. به طور مثال میز ناهار خوری باید متناسب با مبلمان باشد؛ برای مبلمان راحتی می‌توانیم از میز ناهار خوری مدرن تری استفاده کنیم فرش‌ها نیز باید با توجه به هماهنگی بین مبلمان انتخاب شوند و از آنها برای تفکیک فضا و ایجاد قسمت‌های مختلف در خانه استفاده کرد.

بهترین مبلمان راحتی موجود در بازار

بهترین نوع مبلمان راحتی در بازار، مبل‌هایی هستند که با الهام از طرح‌های به روز و خاص اروپایی و ترکیه اما با هنر دست ایرانیان تولید و ساخته می‌شوند. در ساخت مبلمان راحتی و استیل ایرانی از نوع مرغوب چوب یعنی راش یا گردو استفاده می‌کنند و امکان تغییر رنگ چوب و نوع پارچه را به مشتری می‌دهند. با جدیدترین مدل‌های مبل راحتی در سایت اثاث چین می‌توانید مناسب‌ترین انواع مبلمان را با مبلمان استیل ست کنید و دکوری شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی و استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان، در طرح، رنگ، نقش، سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست. اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبلمان راحتی و استیل است.

نتیجه گیری

در برخی از خانه‌ها به دلخواه می‌توان از چندین ست مبلمان استفاده کرد. یکی از انواع خاص مبلمان که بیشتر از ترکیب‌های دیگر به چشم می‌خورند؛ مبل‌های استیل و راحتی هستند. اما چیدمان مبل استیل و راحتی در کنار هم اصول و قوانینی دارد که در این مقاله به صورت مفصل به آن پرداختیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5375243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha