۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۶

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا در مازندران کلید خورد

 مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا در مازندران کلید خورد

ساری- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شروع مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا ویژه فعالان بخش حمل ونقل درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیرازی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز فاز دوم طرح مدیریت هوشمند مهار کرونا با اشاره به طراحی این طرح در پنج مرحله اظهار داشت: مرحله دوم این طرح مربوط به حمل‌ونقل درون شهری است.

وی افزود: در این مرحله تمامی رانندگان تاکسی‌های شهری، اینترنتی، سرویس مدارس و تلفنی با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به دریافت کد واکسن اقدام و آن را بر روی شیشه جلویی نصب کنند.

وی با اشاره به اجرای این طرح به مدت یک هفته گفت: با پایان یافتن طرح و اقدام نکردن برای واکسن، راننده متخلف ابتدا جریمه می‌شود و در صورت عدم تمکین برای واکسن زدن نسبت به لغو مجوز و فعالیت آن اقدام می‌شود.

شیرازی با اشاره به طراحی مدیریت کرونا در پنج بخش افزود: این طرح به دنبال رصد هوشمند بیماری در سطح کشور است و هدف آن است که واکسیناسیون به صورت کامل در جامعه اجرا شود و افرادی که واکسن نزدند نتوانند در جامعه حضور یابند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: مرحله اول کارکنان اداری و دستگاه‌های اجرایی، مرحله دوم بخش فعالان حمل ونقل، مرحله سوم واحدهای صنفی و اصناف، مرحله چهار حمل ونقل برون شهری و بین شهری و مرحله پنجم شامل بخش‌های تحقیقاتی و دانشگاهی است.

کد خبر 5378935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha