۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کردستان خبر داد؛

ایجاد اشتغال تضمینی برای ۵۰۰ کولبر در بانه

ایجاد اشتغال تضمینی برای ۵۰۰ کولبر در بانه

بانه- رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کردستان گفت: این سازمان با برنامه ریزی انجام شده در آینده ای نزدیک برای ۵۰۰ نفر از کولبران شهرستان بانه اشتغال ثابت ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مه تابانی روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان به تشریح اهداف و برنامه‌های این سازمان پرداخت.

وی افزود: مهم‌ترین کار سازمان بسیج مهندسین ارتقای بخش صنعت و معدن استان کردستان و مانع زدایی از واحدهای تولیدی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی گفت: در صدد پایش و عارضه یابی و مانع زدایی از ۳۵۰ واحد تولیدی و ۵۰ واحد معدنی در استان کردستان هستیم.

مه تابانی اعلام کرد: این سازمان با برنامه‌ای مدون در آینده‌ای نزدیک زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر از کولبران شهرستان بانه را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان افزود: با مانع زدایی از این واحدهای تولیدی تعطیل شده بیش از دو هزار و ۸۰۰ شغل در بخش صنعت و ۴۰۰ شغل نیز در بخش معدن تثبیت و ایجاد می‌شود.

مه تابانی ضعف‌های مدیریتی را یکی از چالش‌های مهم اقتصادی در استان کردستان خواند و گفت: در صدد رفع این چالش‌ها هستیم و در این خصوص از انتصاب مدیران تحول گرا استقبال می‌کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان در صدد جذب سرمایه گذار بخش صنعتی و کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری، امن سازی فضای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کارهای صنعتی در استان کردستان است.

مه تابانی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای مستعد بومی برای بهبود وضعیت صنعت و معدن استان کردستان تاکید کرد و افزود: بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان از این امر حمایت می‌کند.

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان با انتقاد از جایگاه استان کردستان در حوزه صنعت و معدن، عنوان کرد: جایگاه ۲۹ کشوری زیبنده استان کردستان نیست و لازم است همه دلسوزان استان و نیروهای تحصیلکرده توانمند دست به دست هم دهند تا این جایگاه ارتقا پیدا کند.

مه تابانی از مانع زدایی ۱۳۰ واحد تولیدی در استان کردستان خبر داد و افزود: اغلب این موانع در حوزه مسائل حقوقی، مالیاتی و تأمین اجتماعی بوده است.

کد خبر 5381139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha