۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۵۹

معاون استاندار کرمانشاه:

تامین زمین برای اجرای طرح جهش تولید از اولویت های اصلی دولت است

تامین زمین برای اجرای طرح جهش تولید از اولویت های اصلی دولت است

کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تامین زمین برای ساخت مسکن مناسب، در قالب طرح جهش تولید از اولویت های اصلی دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه زیربنایی استانداری کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش مسکن، دولت یک نهضت ملی برای ساخت مسکن ارزان و مناسب برای شهروندان را آغاز کرده است.

وی افزود: در همین راستا مدیریت ارشد استان و مجموعه راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش با تلاش و اهتمام ویژه ای به دنبال تحقق برنامه دولت در بخش مسکن در کرمانشاه است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شهر کنگاور در این برنامه دارای یک سهم ۲ هزار و ۲۱۶ واحدی است که در نشست امروز با تغییر کاربری ۴۰ هکتار زمین برای اجرای این پروژه موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین کارگروه با زمین پیشنهادی در گیلانغرب، به دلیل مشکلات احتمالی که برای منبع آب شرب شهر ایجاد می‌کرد، مخالفت کرد و مقرر شد یک زمین مناسب‌تری برای اجرای پروژه جایگزین شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه با نیاز شهرستان صحنه برای افزایش زیرساخت‌های حوزه درمان، با تغییر کاربری زمین پیشنهادی برای این پروژه موافقت شد.

کد خبر 5403359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha