۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰

نمازگزاران مازندرانی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

نمازگزاران مازندرانی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

ساری- مردم مناطق مختلف مازندران پس از پایان نماز وحدت بخش جمعه، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم و از ملت مظلوم یمن دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان‌های مختلف مازندران همگام با دیگر شهرهای کشور در پایان نماز وحدت بخش جمعه در مصلی ا این شهرستان‌ها، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.

مردم مؤمن و همیشه در صحنه وانقلابی مازندران پس از ادای فریضه نماز جمعه با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا کشتار مردم یمن توسط آل سعود و امارات متحده عربی را محکوم و یکبار دیگر تنفر خود را از حامیان گروه‌های تکفیری و جلادان سعودی به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

برخورد مجامع بین المللی درقبال جنایات بشری در یمن

امام جمعه آمل درجمع تجمع کنندگان این شهرستان با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط اعتلاف سعودی گفت: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و همپیمانان آن پی ببرند.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، افزود: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت ۶ و نیم سال گذشته تمام زیرساخت‌های کشور یمن ویران کرده است.

وی، با بیان اینکه این اعتلاف جنایتکارانه علاوه بر حملات اخیر، اینترنت در این کشور را نیز قطع کرده تا سیستم اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن به گوش جهان نرسد افزود: کمترین اقدامی که امروز می‌توانیم انجام دهیم حضور مردم ایران در راهپیمایی علیه رژیم استکباری و آل سعود است تا صدای این ملت مظلوم به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه آمل اضافه کرد: مردم ایران با این حضور می‌گویند که حمله کنندگان به این کشور رنگ امنیت را نخواهند دید و امید واریم که مردم یمن با مقاومت خود در این جنگ پیروز میدان باشند.

کد خبر 5410922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha