امروز؛

زمان گفتگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شد

زمان گفتگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شد

شبکه العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان‌ که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان شبکه العالم در گفتگویی ویژه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان‌ که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه هشتم فوریه ۲۰۲۲ ساعت هشت شب به وقت لبنان« ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران» میهمان شبکه العالم در گفتگویی ویژه خواهند بود.

بر اساس این گزارش، دبیر کل حزب الله لبنان در این گفتگوی اختصاصی و مشروح در خصوص انقلاب اسلامی، نقش امام و رهبری در پیروزی و استمرار انقلاب ایران، محور مقاومت، نقش حزب‌الله لبنان و دیگر اعضای این محور، ایستادگی محور مقاومت و پیروزی‌های مکرر و مستمر این محور در مقابل آمریکا و اسرائیل و بالاخره آینده حرکتی که به رهبری امام خمینی درسال ۱۳۵۷ آغاز گردید و در منطقه خاورمیانه رشد کرد و جهان را از خود متأثر کرد سخن خواهند گفت.

العالم گزارش داد: مشروح این گفتگوی اختصاصی را می‌توانید همزمان در سایت عربی شبکه العالم به آدرس (alalam.ir) و سایت فارسی این شبکه به آدرس (fa.alalam.ir) مشاهده کنید همچنین این گفتگو در کلیه صفحات شبکه العالم درفضای مجازی در دسترس مخاطبان قرا خواهد گرفت.

کد خبر 5418466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha