۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۰۱

فرماندار مشگین‌شهر:

وضعیت نان در مشگین شهر ساماندهی می‌شود

وضعیت نان در مشگین شهر ساماندهی می‌شود

مشگین‌شهر-فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: اقدام لازم برای ساماندهی مشکلات نان در مسگین شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیگدلو عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن فرمانداری مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به اعتراضات مردمی و گلایه‌های موجود از کیفیت نان به نانوان هایی و اداره صنعت و معدن مشگین شهر هشدار می‌دهیم تا در جهت بهبود کیفیت نان و کسب رضایتمندی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

بیگدلو تصریح کرد: از روز اول تصدی سکان فرمانداری شهرستان نظارت‌ها از نانوایی‌ها شروع شده و هشدارهای لازم داده شده که در این راستا پیگیری‌ها و برخوردهای لازم نیز انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین شهر از صدور کارت زرد برای اداره جهاد کشاورزی مبنی بر نظارت و توزیع عادلانه نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: برای ساماندهی مشکلات موجود، ادارات و نهادهایی که بیشترین آمار گلایمندی مردم را دارند زیر ذره بین ما هستند و باید برای جبران کم کاری‌ها و خدمت شایسته به مردم تلاش کنند.

بیگدلو همچنین از صدور کارت زرد به دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیریت شهری، شورای شهر و مدیریت اوضاع ترافیکی خبر داد و عموم رانندگان را به انضباط و پیروی از قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه هدف خدمت به مردم و جلب رضایت مردم است تصریح کرد: از نمایندگان اسبق، فعالان سیاسی_اجتماعی، اصحاب رسانه، منتقدین و عموم مخالفین دعوت می‌کنم تا با همیاری و همفکری شهری زیست پذیر به لحاظ داشتن امنیت، آرامش و برخوردار از ارتباطات اجتماعی سالم برای عموم مردم بسازیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: با معرفی نماینده‌هایی از فرمانداری به ادارات، مدیران و بخشداری‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و از هم اکنون اصلاح در ادارات آغاز شده است و هدف خدمت شایسته به مردم است.

کد خبر 5426569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha