۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

شهردار شیراز اعلام کرد؛

دست پر شهرداری برای نوروز ١۴٠١/تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی

دست پر شهرداری برای نوروز ١۴٠١/تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی

شیراز- شهردار شیراز گفت: تمهیدات مختلفی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و آمادگی شیراز برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان اصنافی در شورای اداری استان فارس بیان کرد: با توجه به اینکه پس از گذشت دو سال قرار است شاهد سفرهای نوروزی باشیم از این رو انتظار از شهرداری افزایش یافته و تمهیدات مختلفی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام این نهاد عنوان کرد: از ۱۰ کیلومتری ورودی‌های شهر عملیات پاکسازی انجام گرفته، سرویس‌های بهداشتی تعمیر و تجهیز شده، المان‌ها نورپردازی‌ها، تابلوها و پارک‌ها در دست تعمیر هستند.

اصنافی افزود: گلکاری در سطح شهر شیراز آغاز شده و تلاش داریم که از ۲۵ اسفندماه و ورود اولین مسافران نوروزی گل‌ها نمود کافی و زیبایی داشته باشند.

وی از برپایی غرفه‌های نوروزی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، استقرار نمادها و المان‌های نوروزی و تمهیدات لازم برای میوه و تره‌بار شب عید که در حوزه سازمان ساماندهی مشاغل است، خبر داد.

این مقام مسئول از آماده‌سازی سه کمپ برای مسافران نوروزی در شهر شیراز خبر داد و گفت: سه کمپ زیباشهر، شهید شیرودی و باغ جنت با ظرفیت ۲۲۰ کانکس برای مسافران نوروزی آماده شده‌اند.

شهردار شیراز یادآور شد: در صورت وقوع بارندگی و کمبود فضا، هماهنگی‌های لازم با نمایشگاه بین‌المللی فارس صورت گرفته و از آن مکان نیز استفاده خواهد شد.

به گفته شهردار شیراز همچنین ۱۱ بوستان در سطح شهر شیراز با امکان نصب ۲۵۰۰ چادر و در صورت لزوم ۱۳ سالن ورزشی شهرداری شیراز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

او بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه اماکن و برنامه‌های شهرداری شیراز در ایام نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.

کد خبر 5437664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      تمیز کردن توالت جلوی کرونا را میگیرد؟