۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶

معاون عمرانی استاندار سمنان:

ترددهای نوروزی در استان سمنان ۵۳ درصد افزایش یافت

ترددهای نوروزی در استان سمنان ۵۳ درصد افزایش یافت

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از ابتدای طرح تعطیلات نوروزی تاکنون میزان تردد در راه‌های استان نسبت به مدت مشابه نوروز سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر پنجشنبه در نشست شورای ترافیک سمنان با موضوع سفرهای نوروزی به میزبانی استانداری با بیان اینکه میزان تردد در راه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش ۵۳ درصدی داشته است، تاکید کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تاکنون شاهد افزایش چشم گیر سفرهای نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه علیرغم این افزایش ترددها، خوشبختانه در میزان تصادفات و موارد منجر به فوت شاهد کاهش هستیم، ابراز کرد: سمنان دهمین استان پرتردد کشور در ایام نوروز ۱۴۰۱ محسوب می‌شود اما از لحاظ تصادفات منجر به فوت خوشبختانه کاهش خوبی را شاهد بوده‌ایم که از رعایت مردم و تلاش‌های مسئولان ستاد تسهیل خدمات سفر ناشی می‌شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۱ پایگاه اورژانس در جاده‌های استان طی ایام تعطیلات نوروزی استقرار دارد، بیان کرد: ۱۰۰ آمبولانس آماده خدمت رسانی به حوادث احتمالی در ایام نوروز است.

حمیدی با بیان اینکه ۱۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان سمنان مشغول به خدمت رسانی است، بیان کرد: استقرار خودروهای استیجاری با چراغ‌های روشنایی به همراه خودروهای پلیس برای منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در راستای کاهش مخاطرات جاده‌ای به کار گرفته شده است.

وی افزود: از روزهای آینده با موج اول بازگشت مسافران به مبداهای خود در راه‌های استان مواجه خواهیم بود که ضرورت دارد در این خصوص آمادگی کامل وجود داشته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کد خبر 5452847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha